nagyember! Creative Commons License 2009.11.13 0 0 7234
Üdv urak . Idén februárban vettem a kocsit ( 2000év mpi 1.3 feli ) -mentem vele eddig kb-25e km-t , kb 1honapja kicseréltetem benne a vezérműláncot, azelőtt kezdte el azt hogy indulás elött kicsit melegíteni kellett, mert torpant és hiába nyomtam a gázt nem csinált semmit, sőt az alapjárat is vissza esett 600ra. Ez a gond kb 2-3perc melegitéssel megoldodott. Vezérműlánc csere után jötek csak a gondok

Kiderült, hogy a motordiagnosztika nem volt rádugva a pillangószelepre és még az izzó is ki volt véve a műszerfalból, így nem vettem észre hogy nem megy a motordiagnosztika. Mondjuk én nem is értek hozzá, szal nem vetem volna észre. Lánccsere után isteni volt a hangja a motornak, azt leszámitva hogy 2x annyit kellett melegíteni és összevissza járt az alapjárat (1500-2000) közt. Szerelő mondta, hogy a pillangószelep lesz a rossz
Tegnap sikerült vennem egyet, csak sajnos a szerelö nem ért rá hogy beletegye, így én tettem bele . Inditáskor 2000 volt az alapjárat és így ingadozott 1500-2000 között, néha még 2000 fölé is ment . Nemtudom hogy ez jó-e ? Mármint tudom hogy 800 körül lenne a normális alapjárat, csak hogy a motordiagnosztika több mint fél éve nem volt rádugva és talán menni kellene vele, hogy beálljon, vagy az is lehet a gond
hogy a szelepbe csatlakozik két csö, van egy nagyobb lyuk benne, meg egy kisebb, ami az olajfedőből jön, a nagyobba ha belefújok szépen szelel, de a kisebb el volt tömődve, azt nagyjábol megtakarítottam de még így is ingadozott, nem javult.
Mit tegyek, hogy beálljon az alapjárat ??? légyszi segítsetek, köszi