daVeFR
2009.11.12
|
|
0 0
7222
|
Szerintem nem a kompressziós ütemben igazán gáz a nem megfelelő zárás, hanem sokkal inkább a munka ütemben (annak ugye úgy van értelme, ha az expanzió a dugattyú tetőre hatva érvényesül, nem pedig a kipufogóba távozik, pláne nem vissza a szívósorba). Persze azt se szeretjük, ha a kompresszió egy része "elszelel", de a felizzás a munkaütemben jön létre.
svgyula! Régen rossz lenne, ha nem lenne tiszta a henger! Egy átlagos 3e-s fordulatot véve mp-ként 50-szer csiszolja a dugattyú. Ott egészen szélsőséges esetet leszámítva, egyszerűen nem tud lerakódni semmi. A szelepeken már annál inkább. Koksz. Meg a kipufogó járatokban a szmötyi/trutyi.
Nyilván ennek egy szabályozott keverékképézésű motornál (lambda, MPI) nem szabad megtörténnie, ha nem eszi az olajat. Bezzeg a 120-as hf-en volt rendesen! |
Előzmény: stemplis (7221)
|
|