gabor144 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 27803
No kérem szépen, beszéljünk egy kicsit konkrétabban. Rajzoltam két ábrát az 1-es vonalra a magam szerény eszközeivel. Kéretik nem kiröhögni az egyszerű Windows-os Paint programmal készült hevenyészett, csak úgy saccra léptékhelyes műveket, nem rendelkezem végtelen idővel és profi rajzolóprogramokkal, de a célnak itt és most ezek is megfelelnek.

A mai EC/IC menetvonalakat fixnek kezeltem, mert ugye a mi kis bűvészkedéseink miatt nyilván nem fogják fél Európa menetrendjét eltekerni, és a sebességet érdemben befolyásoló tényezővel tudtommal nem kell számolni (illetve de, majd itt is lesznek lassújelek, de ezt most tekintsük egy optimista verziónak).
A személynél a mai menetidőkkel számoltam.
A zónázóra Kelenföld-Tatabánya között a mai gyors menetidejével, utána a mai személy menetidejével kalkuláltam.

A percadatokat már nem sikerült beleírnom, azt most így szövegesen. Páratlanban természetesen minden szimmetrikusan.

1-es verzió:

1-es verzió

Hasonlít a maihoz, a személyek is a mai fekvésben maradnak.
Zónázó párosban Kelenföld 45, Tatabánya 20/21, Győr é 24. (De mehet max 5 perccel később is.)
Személy párosban Kelenföld 00,30, Tatabánya 14,44.

2-es verzió:

2-es verzió

Próbáltam egy olyat is, ahol a tatabányai pókban benne vannak az IC-k is, de be kell vallani, hogy nem sok előnye van, és a személyek kitúrják a Déliben a 40a sűrítőit a helyükről.
Zónázó párosban Kelenföld 30, Tatabánya 05/06, Győr é 09
Személy párosban Kelenföld 05,35, Tatabánya 19,49. (Ha az IC/EC előtt merünk szorosabb tatabányai befutót csinálni, akkor Kelenföld 10,40, Tatabánya 24,54)

Tán inkább az 1-es. Bár szép győri pók egyikből sem jön ki.

Szerintem sehol sem igazán nagyon szoros, illetve ha valahol szoros, akkor a két szoruló menetvonal egyikének másik végén meg lehet lazítani. De ezt majd a szakértőbbek remélem megmondják, lehet megköpködni, tekintsük vitaindítónak.

Carpy, kérlek írd be, hol hibázik a dolog, tartható-e mindez halbival, miért kell a Flirt, hol hány perccel lenne jobb azzal.

(Én egyébként nem vagyok esküdt ellensége a Te verziódnak, de az előnyök egyértelmű túlsúlyát sem látom. A tatabányai zónahatár viszont tetszik.)