Carpy Creative Commons License 2009.10.25 0 0 27732
"elég az, ha megmondod, hogy milyen járattípusokat adnál ki homogénen FLIRT-ből, és leírnás a hozzá tartozó járműszámot."

Homogénen csak azt adnám ki Flirt-ből, aminek a menetvonala egész nap olyan, hogy Flirtre van tervezve. Minimális kivételtől eltekintve ilyen lenne az 1-esen a zónázó meg a személy, de erre tervezném pl. a sülyi helyieket is. A monori és gödöllői helyieknél nem Flirtre terveznék, de lehetőség szerint azt járatnék. Pusztaszabolcs felé szinte csak akkor, amikor be kell cserélni, Fehérvárra pedig csak mutatóba. A hétvége persze más tészta, de azt monst hagyjuk.
Presztizsből, meg pusztán az öncélú homogenitás miatt nem pazarolnék Flirt-öket, pláne nem napi 1-2száz km-es fordulókra. Ott járjon a Flirt, ahol ki lehet használni a gyorsulását, a végsebességét, a kapacitását, a jellegét, és a "Flirt-hatást", ahol vigyáznak rá, valamint ahol nem okoz aránytalanul nagy üzemeltetési nehézségeket.
Rövid saccra az 1-esre kell kb. 11 szett, a 120a-ra meg 5, és ha ezek mind duplák, (ami nyilván felesleges), akkor még az állomány második fele ott van szabadon, lehet villogni vele.
Tehát nem látok akkora Flirt hiányt, hogy most különösebben el kellene mélyedjek abban, hogy 11, 13, vagy 9 szett kell az 1-esre.
Azt látom, hogy szerzett joggá kezd válni a Flirt, plána a dupla Flirt, egyes olyan helyeken, ahova tök feleslegesen került, - és ez nem helyes.
Előzmény: bodecsabi (27726)