Gugu_m Creative Commons License 2009.10.23 0 0 6442

Ezért szoktam azt mondani, hogy a diagnosztikai műszer, önmagában, ha vki nem ért magához a rendszerhez, mindegy milyen drága, (vagy éppen gyári rendszer) semmit nem ér.

Az összes égő azért volt beírva, mert ahányszor vmelyik kiég, akkor az bekerül az FRM hibatárolóba, ha nem törlik utána, benne marad.

Ha az autó komoly szervízbe sose járt, ezt gyüjtögeti 100.000km-eket, és ugyanez igaz a többi hibára is amik esetleg sporadische fellépő apróbb hibák. Aki ezeket, és a még ehhez hasonló jópár dolgot (van vagy kismillió) nem tudja leszűrni egy diagnosztika során, az jobb ha nem diagnosztizál, mert nagyon drága alkatrészeket fog nagyon drágán kicserélni, úgy hogy a hiba nem múlik el... a kliens meg csak fizet.

 

Arról nem is beszélve, hogy az autó amit emiatt nem vettél meg, lehet hogy egy jó vásár lett volna. Persze az is lehet hogy nem, de ezt pont csak a megfelelő diagnosztika, és teljes átnézés döntheti el.

 

A belső anyagokra azért nem hagyatkoznék amúgy, mert a BMW mostani szériái egytől egyik olyanok, hogy ha foglalkoztak vele kicsit az eladók, tapasztalt szemnek is igen nehéz megállapítani, hogy mennyi van az autóban, csak ezek alapján. Persze az egész autó átnézésével együtt már össze lehet rakni a képet.

 

A DSC-ben valszin nem töröltek tárolót, hiába raktak új fékérzékelőt, ez is benne marad mint hiba, valszin csak kombiinstr. ből nullázták a szerviz funkciót.

 

üdv: Gusztáv

Előzmény: not.tomi (6437)