| 
  
    | archlinux  2009.10.21 |  | 0 0
        51825 |  | Szerintem azért nem ilyen drámai a helyzet. Az, hogy két óránként van átszállásos IC (már persze ha a MÁV nem szívózik az utasokkal Dombóváron, ld. sonline) + Somogy IC, nem annyira borzalmas. (Szerintem rosszabb lenne, ha lenne napi 3 pár közvetlen vonat és más semmi.) Esetleg az lenne érdekes, ha valahogy normális idő alatt össze lehetne fésülni néhány vonatot Dombóváron, és lenne közvetlen kocsi Kaposvár-Budapest között. Úgy tudom, hogy a 40-es vonal eléggé kihasznált (de majd a vasutasok kijavítanak), és sok plusz vonat már nem fér be... Pécsre meg akárhogy nézzük, többször annyi utas van. A Kapos Volán háza táján én is el tudnék viselni egy kis szolgáltatásbővítést: egy Kaposvár-Siófok-Budapest gyorsjáratpárt mindenképpen... De mivel tabi vasút megszűnik, a párhuzamosságot is "ki lehetne cselezni" még egy Kaposvár-Tab-Budapest járattal. |  | Előzmény: Törölt nick (51822) 
 |  |