Kipróbáltam a King Longot.
Hatvan Gyöngyös.
33 perc nem volt sajnos kényelmes.
Gyöngyösről Egerbe a HHY827 EAG Scania 395 ? öst próbáltam ki.
Nekem a körülményekhez képest túl jó állapotú HHY827 es tűnt fel, nagyon ment a kocsi.
Olyan nosztagia érzésem volt.
A buszon 30 fős utazóközönség utazott, voltak Bp Eger utasok is, de a járatnak helyközi funkciója is van Gyöngyös Eger között.
Tehát nem voltak álló utasok ezen a alapjáraton ami betért Gyöngyösre.
Valahogy a Scania moci hangja jobban teszik, mint a KING Long.
King Longot, előtte Eger Gyöngyös Toronyház ill. Eger Hatvan között próbáltam ezen kívűl előtte.
Sajnos szűk ülések vannak benne és kissé hangos a King Long.
Természetesen jobb, ha van ülőhely, ezt megértem, de Budapest Eger között van egy érdekes verseny.
Mivel az AGRIA VOLÁN másodrészeket(harmadrészeket) indít, ezért a kedves utasnak nálluk van ülőhelye.
A VOLÁNBUSZ esetében gondolom nem volt eszköz, pénz a járműbeszerzésre.
Ezért, meg más szempontok alapján alvállakozókkal próbált meg gondjain enyhíteni.
Gondolom nekik üzletileg ez volt a megfeleleő, legolcsóbb.
Én jó megoldásnak azt tartom, ha a megyei(területileg illetékes) Volán próbál megoldást találni a problémákra. Volt is szó, hogy az AGRIA átvette volna a vonalakat, de végül ez elmaradt mert a pénzügyi részletekben nem tudtak megegyezni/2006 körül/.
Van ahol a verseny egy kínálati menetrendet hoz létre.
Tény a Volánbuszos időpontoknál a szombati megnövekedett forgalom pl főiskolások miatt ez csak másodrészekkel lehetséges.
Én is utaztam szombaton 6.25 ös Bp Eger Jósvafőivel és megdöbbentem amikor 2 busz nem volt elég, és álltak sokan a 2 órás úton.