Tornagh Atya Creative Commons License 2009.09.11 0 0 1775
A Google által kidobott átvertek is a papírjaikat nézték, aztán rájöttek, hogy mire használhatják azokat. És nem kevesen vannak.

Gondolkoztál már azon, miért lehet az, hogy a legtöbb márkának van saját, elszállottságig megrendíthetetlen rajongótábora, a Suzuki Wagon R-től kezdve, a svájci bicskán és az NDK gyártmányú, kivehető ajtós turmixgépen át a kínai koppintású Beate Uhse vibrátotokig, csak te izmozol itt magányosan (és reménytelenül) a Zepter mellett? Miért nem siet segítségedre a megelégedett felhasználók és márkahű fanok elvakult tömege? Miért csak egy leány van talpon e topikban, amely egyébként pont azért indult, hogy egybeterelje a boldog Zepter-tulajdonosokat?

Azzal pedig, hogy nem neheztelsz az ügyvédekre és a jogsegély-szolgáltatókra, mert ők jutalékot kapnak azért, hogy klienseik megszabaduljanak az általatok megtévesztéssel rájuk mért méltánytalan anyagi terhektől, amelyek része a ti jutalékotok is, illetve hogy ezért kártérítést szerezzenek az ügyfeleiknek, megmosolyogtattál. Nem látok olyan párhuzamot köztetek, amely akár a végtelenben is találkozást eredményezne, főleg úgy, hogy ti nem vagytok egyenesek. (Egyébként a tűzoltók sem ingyen dolgoznak.)

Ezek után is érdekelne még a jutalékos rendszerben tevékenykedő fogyasztóvédelmi egyesület pontos neve. Nyilván ismered, ha perelni akarták a Zeptert is. (Egyébként nem perelni akarták, hanem elmarasztalták: de az nem egyesület volt, hanem hatóság, illetve főfelügyelőség.)
Előzmény: Nika cica (1774)