Törölt nick Creative Commons License 2009.06.17 0 0 13957
Kedves Gbeatle!

Hozzászólásomat nem kötekedésnek szánom, csak a történeti hűség kedvéért helyre kell rakni a tényeket:

A Lepsény-Mezőhídvég személyvonati forgalom nem 1999. június 27-én szűnt meg.
A vonalrész három részletben szűnt meg:
1999. június ...-én virradóra (fel van nálam írva a jegyzeteimbe, de nem találom) szakadt rá a domboldal a vasúti pályára Pusztaszentmihályfa-Mezőhídvég között.
Aznap a forgalmat Lepsény-Pusztaszentmihályfa között vonattal, Pusztaszentmihályfa-Mezőhídvég között MÁV-busszal oldották meg.
Még aznap távirat érkezett a vonal állomásaira, hogy a személyvonatok útvonala Lepsény-Enying közé rövidül, tehát a busz feljár Enyingig.

Egy barátommal (ő is szokott írni a Fórumba) a hír hallatán az első adandó hétvégén elhatároztuk, hogy lemegyünk a helyszínre. Székesfehérváron aludtunk a MÁV-vendégszobában, és reggel (1999. június 26) az első adandó vonattal szándékoztunk lemenni vonattal Enyingig.
DE ELALUDTUNK, és csak a második alkalmas vonattal értünk le Lepsénybe. Amikor Lepsényben várakoztunk az átszállásra, akkor érkezett egy szóló Bzmot Enyingről.
ÉS BEMONDTA A HANGOS, HOGY ENYING FELÉ VONATPÓTLÓ BUSZ INDUL AZ ÁLLOMÁS ELŐTTI TÉRRŐL!
Tehát a Lepsény-Enying közötti utolsó személyvonat 1999. június 26-án reggel közlekedett!!!
(mi azután felültünk a buszra, és Enyingen leszálltunk. Onnan gyalogoltunk Mezőhídvégig)
Előzmény: gbeatle (13947)