Gratulálok a H-START szerdai és mai teljesítményéhez! Sikeresen bebizonyították, hogy nem az utasért, hanem az utas ellen dolgoznak!
Szerdai történet: a Déliben talált riadt bombák miatt állt minden. IC829 megjő Samuval, kérdezem a vezért, kell-e Istvántelekre menni? Igen, mert az egyik áramszedő megadta magát. Legyen, H-START irányító felhív, javaslat megtesz: IC829 Háros-Déli között lemond, Samu "S" menet IVT. Válasz: IC-t, gyorsot nem lehet lemondani, le kell közlekednie! Amikor közöltem, hogy az este 16:55-kor induló IC828 halálos ítéletét írta alá ezzel a döntéssel, csak makogás volt a válasz. Úgy is lett IC828 +20' indulóban...
Mai történet: 4515 Kápolnásnyék-Martonvásár között a balon pókhálótlanítást rendezett, a jobbon meg szétszakadt a menetirány. Emiatt elég rendesen összeborult minden, de ez nem volt elég, még a H-START rátett még egy lapáttal. 4534 Kl felől a T2-ben volt, amikor csörgött az irányítóm, hogy H-START utasításra a vonat Háros-Fehérvár között lemondva, szerelvény vissza Délibe. Arra a kérdésre, hogy "És az utasokkal mi lesz?" csak annyi válasz jött, hogy "Majd mennek a következővel!" Ó, hogyne! Micsoda remekbeszabott ötlet! Szarhatott volna farfekvéses sünt, aki kitalálta!
El lehet képzelni, micsoda köpködés és anyázás volt az utasok részéről - teljes joggal! Nagy nehezen sikerült kiderítenem, hogy a 4544 mindenhol meg fog állni, legalább ezzel sikerült egy kevest csitítanom az amúgy jelentősen háborgó kedélyeken. 3 utas így is igazolást kért és a 4235-tel visszatértek a kiindulási állomásra visszaváltani a menetjegyet...
Közben bejött egy hölgyutas érdeklődni, hogy a 4544-nek lesz-e Fehérváron csatlakozása Siófok felé? Mondtam, elvileg lesz, de beszélek a H-START irányítóval, hogy gyakorlatilag is legyen (4544 Sv é: 16:05, 8716 i: 16:10). Párbeszéd az alábbi:
-Kézcsókom, érdeklődni szeretnék, a 8716 megvárja-e a 4544-et Sv-n, mert több átszálló utas lenne Siófok felé.
-Az attól függ, hogyan ér át a 4544 Marton-K.nyék között!
-Elnézést hölgyem, ön tárgyi tévedésben van! Az utasok a 4534-gyel indultak el pont azért, hogy ne 5', hanem 65' álljon Sv-n rendelkezésükre! Önök kiütötték alóluk a személyvonatot, erről nem az utasok tehetnek, tehát az lenne a minimum, hogy megvárja a 8716 a 4544-et! Elég érdekes ez a hozzáállás!
-Ó, ez nem probléma!
-Ja, ha ez a hozzáállás nem probléma, akkor ne is folytassuk ezt a beszélgetést, mert teljesen és tökéletesen értelmetlen! (Részemről telefon letesz.)
Ezután a beszélgetés után világosodtam meg, hogy a H-START jelölésben a H nem az országkódot takarja, hanem a Hozzá nem értő, Hülye kifejezéseket...
Én szégyellem magam azért, mert nekem fszt.-nek fontosabb az, hogy az utas eljusson A-ból B-be, mint azoknak, akik ezért kapják a (nem kevés!) fizetésüket.
De hát ezt megengedheti egy látszólag szolgáltató "cég" Magyarisztánban, 2009-ben, polgári demokráciánk építésének 20. esztendejében. :-(((((((