strangerr Creative Commons License 2009.04.23 0 0 16932
"Algyőnél már most is van ilyen körforgalom. Sőt, van hozzá tábla is, nagyon egyszerű és világos."

Tudom. Vannak azért lényeges különbségek.

Az algyői az nem turbó, tehát a sávok a körpályán nincsenek fizikailag elválasztva, "csak" záróvonal van.

De a lényegesebb az az, hogy az M43- 47 dupla turbós körei ugyan két körforgalomnak tűnnek, de valójában az egy csomópont (mintha egy kört piskóta alakban szétnyújtanánk).

Na már most ha pl Szeged felől jövünk és Pest felé szeretnénk felhajtani, akkor már az első kör előtt a belső sávba kell sorolnunk, pláne hogy ha holland mintára a két kör között is fizikailag meg lesz akadályozva a sávváltás.
Hiszen ez esetben a körpályán nem lehet sávot váltani, a két kör között sem lehet, tehát, ha ez esetben valaki a külsőbe sorol az első körforgó előtt, az már csak egyenesen a 47esen vagy az első körben Makó felé az M43-asra tud felhajtani.

A múltkori belinkelt ábrát megnézve talán érthető.

És ha ahogy ígérik és a 47es Algyői fizikailag is elválasztott osztott pályás négysávos lesz, akkor az előbbi vasárnapi autós illető mehet a MOL körforgalmáig mire vissza tud fordulni

str



Előzmény: ghosty9 (16931)