Stunt62510 Creative Commons License 2009.04.22 0 0 12062

Tegnap a raceorange.com keretében a Pannóniaringen volt TnT nap.

Volt ott egy német csapat 3 db LC4-essel.  Volt 2 nagyhengeres (750ccm?) régi Duke I-es (kigyorsításnál akkorát ment, mint a 990 SMR!) valamint volt egy Keihin karburátoros 690-es.

Ez utóbbi úgy volt megcsinálva, hogy egy régi 640 Adventure vákumos üzapumpája volt a tankra kötve, elektromos pumpa kiszerelve, ledugózva a nyílás (+ 2 liter benzin!), olajhűtő kivezetve, előre, alulra hozva. Valahogy a műszerfal is mért, de az FI lámpa ki volt kötve... ;-)

 

A motor nagyon ment, elforgott az égbe, a végsebessége a célegyenes végén majdnem 180 volt, a tulaj azt mondja, hogy a motor 210 (!!!) fölé forog, mert nem is tilt be, ahogy az EFI változat. Akrapovic volt rajta, valamint egy növelt kompressziójú Wössner dugó...és másik vezérműtengely. Kérdeztem, hogy milyen, de csak azt mondta "félgyári, egyedi".... Mindenesetre 4T egyhengerest 500 ccm felett én még így forogni nem hallottam soha.

 

Úgy vettem ki, hogy a fickónak elég jó gyári kapcsolatai vannak.

 

 

A hátsó boxok egyikéban pedig 3 db RC8-as volt, telemetriával felszerelve, kis számítógéppel a hátsóülés helyén. Kint körözött vele 3 fickó, egy meg bent a box hűvösében elemezte az adatokat (akit szerencsére ismertem). Az egyik modell egy olyan race kit-tel volt felszerelve, hogy 102-es (elméleti) oktánszámú benzinnel is detonált...mígnem visszavette a srác egy kicsit belőle a BOXBÓL A GÉP ELŐTT ÜLVE!, tehát kétirányú adatforgalom volt a box és a motor között. MAP-ot is tudott váltani, laptopról, de azt mondta azt nem teszi, mert a csávó kint fejreáll a motorral... 

Láttuk, hogy a srác mikor húz félgázt, mikor nyelezi, mekkora a fordulat, a hengerfej hőmérséklet, a kipugáz lambdája, mindent.

 

Előzmény: Törölt nick (12061)