Törölt nick
2009.04.21
|
|
0 0
16926
|
hmmm... érdekes szempont... :-)
ennek ellenére az M0x31 csp-ban csak az egyik oldalon van körfogó, a másikon (a pest felölin) sima kanyarodósávos T, ami miatt 3 sáv széles a felüljáró...
(a körforgóra is inkább azért lehet szükség, hogy a "zosan kereskedelmi központ" lehajtását (ami egyben egy új maglódi bekötő út is) biztonságosabban kiszolgálja...)
az M0K-n úgy tűnik nem nagyon akartak spórolni, mert a legtöbb csp duplaT 3sávos felüljárókkal... viszont a szeparált gyalog/kerékpárút átvezetést lespórolták... :-((
a 47esnél meg egy rendes lóherét kellett volna építeni, és inkább a különszintű csp-os autóút irányban kellene fejleszteni, nem telenyomni körforgókkal... |
Előzmény: strangerr (16925)
|
|