Törölt nick Creative Commons License 2009.04.21 0 0 16926

hmmm... érdekes szempont... :-)

 

ennek ellenére az M0x31 csp-ban csak az egyik oldalon van körfogó, a másikon (a pest felölin) sima kanyarodósávos T, ami miatt 3 sáv széles a felüljáró...

 

(a körforgóra is inkább azért lehet szükség, hogy a "zosan kereskedelmi központ" lehajtását (ami egyben egy új maglódi bekötő út is) biztonságosabban kiszolgálja...)

 

az M0K-n úgy tűnik nem nagyon akartak spórolni, mert a legtöbb csp duplaT 3sávos felüljárókkal...  viszont a szeparált gyalog/kerékpárút átvezetést lespórolták... :-((

 

 

 

a 47esnél meg egy rendes lóherét kellett volna építeni, és inkább a különszintű csp-os autóút irányban kellene fejleszteni, nem telenyomni körforgókkal...

Előzmény: strangerr (16925)