juteszembe:
az M0 nagytarcsai csp-ja is 2 körforgós, meg a fóti csp is, bár ott a fóti út az egyik körforgó felett át van emelve...
ez a csp. biztonságossági kérdés meg forgalom függvénye:
pl. a 4esen irtó veszélyes volt a csévharaszti csp., oda nagyon kellett a körforgó, dehát ott 20.000 felett van a forgalom...
egy 10.000 alatti forgalmú úton szerintem felesleges körforgózni a csomópontokat, ott a balkanyar biztonságosan kivitelezhető...
ennek ellenére 1-2000es forgalmú mellékutakra is soxor körforgóval kötik be a pályák csp-jait, főként az M6-nál terjedt el ez a népszokás...
(amúgy nem a fő/védett útról balrakanyarodás a problemmás, az meglehetősen biztonságosan kivitelezhető, különösen ha van balkanyar sáv, hanem az alárendelt útról - ami lehet az ap csp-i ága is - a védett útra történő balkanyarodás...
ekkor ugyanis 2 irány forgalmát is figyelembe kell venni...)