archivalo Creative Commons License 2009.03.04 0 0 7160
Szia!

Annyit csak a dologhoz, hogy én is ezt a cipőt hordtam, de a vége az lett, hogy megvettem egy rakat könyvet, újságot és utána olvastam, belegondoltam (gépészmérnök vagyok, tehát nem volt nehéz átlátni a műszaki tartalmat...)

A lényeg, hogy mindent egybevetve jutottam arra, hogy gumibarát gázpisztolyt akartam venni. A "muzeális" elöltöltős Keserű gumisokra nem fogsz viselési engedélyt kapni, ezért ezek vásárlása abban az esetben, ha hordani akarod a pisztolyt kizárva. Ugyanez igaz az ólmos Keserűkre is.
A tisztán gázpisztoly zárt térben nem használható (mert te is elfekszel tőle), tehát éjjeli szekrényre, önhatalmú lakáslátógató ellen a muzeális a tökéletes, akár gumírozva, akár ólmozva, de utcára nem.
Szintén nem túl jó a gázpisztoly , ha fúj a szél, mert a 3 méter, vagy annál távolabb lévő támadó, alig kap belőle. Ekkor lehet jó a gumigolyó, vagy a "vegyes" tárazás: egy gumi egy gáz. Valamelyik csak elnyeri a tetszését annyira, hogy elfekszik tőle....

A gumibarát gp-ra simán kapsz viselésit, az ugyanis elsősorban gázpisztoly, illetve riasztó és csak utána "muzeális jellegű elöltöltős" (sok esetben nem is tudják, hogy arra is jó).
Én ezért neveztem be az RG89-e - azóta már/még(?) kapható a Record Chief gumibarát verziója is. Hozzá kelle tenni, hogy ez, egy kicsit nagyobb, testesebb fegyver. Még ezt a fajtát nem láttam csak képen, de az SM2000 volt a kezemben - hosszú ideig ő volt a kedvencem, annyira megnyerte a tetszésemet. A Chief (csak ennek van gb verziója) egy picivel kisebb - néhány hsz-szel korábban "gergol" tett fel képeket.
A 19.900 papir nélküli ár, a gumibarát verzióra szerintem kimondottan baráti.
Ez is német pisztoly, közékategóriában (még a nethirlaposok szerint is, akik Röhm függők) is ár-érték arányban kimondottan jó választás.