Piston Creative Commons License 2009.02.23 0 0 28578
soonóné (28537) nemÍROKmár (28543)
Ja-ja..., azt latom hogy beton elemek. Mikor elment mar csak akkor kaptam eszbe hogy ez a fuvar egy kivalo pelda arra, hogy mire jobbak a ponyvas oldalu potkocsik a zart felepitmenyueknel. Mi kapasbol zart felepitmenyben godolkozunk, nagymeretu cuccokat meg (vasszerkezet, beton elemek) flatbed-del viszunk (ponyvaval letakarjuk ha kell). Leteznek ugyan ponyvasok is mint az europaiak zome (viszonylag keves), szinte kizarolag azokra a fuvarokra, ahol a csapadektol is vedeni kell, a cucc is nagy, es ponyvazni is gyorsan kell. Ami egy viszonylag szuk fuvarteruletre all fenn.



lucifecó (28541)
"Szia Piston. Ezt a képsort Calais-ban készítettem, ezek a kamionok égtek az "csalagútban"."
Oke, ezt kivettem a kesobbi hozzaszolasokbol. Ami nem vilagos nekem, hogy mi celbol vannak ezek oda szepen kisorakoztatva (terulet felszorva feher zuzottkovel, stb). Muveszet?



imi61D (28547)
Jaa, igy ertem. Valami ilyesmire kepzeli el az ember a kisteherautot. Akkor ez egy eleg stabil loti-futi biznisz. Magunkfajta fiatalembereknek valo. Az a napi 150-190 euro nem egy egetvero, de fair osszegnek hangzik, kuporogni nem kell. Es lesz ez meg hamarosan tobb is, amint kitapogatod hogy hol folyik be vastagabban, hol csurog el kevesebb. Na lernenozzal csak, aztan irjad majd ahogy alakul.



lucifecó (28555)
"... aki elment, vissza nem veszik."
Ez vajon mer jo egy cegnek? Ha a manus rendezett korulmenyek kozott ment el es rendezett korulmenyek kozott jonne vissza az kinek faj, ebbe mi a politika? Itt is hallottam mar ilyenrol, azt se tudta nekem senki elmeselni.



cicó (28571)
hanyszor eszembe jutott azota is: vajon hogy megy az izotopsoforoknek?



Gerob (28572)
"Az áruterítés dolgot nyáron én is csináltam 2 hetet beugróként. Igaz nagyon kemény volt (számomra) akkor."
Egy adott teruleten teritesre beugrani az egyik legnagyobb szivas -- nem veletlenul az ujoncoknak van legnagyobb eselyuk ilyet kikapni. (Meg ha a varost ismered is,) nem ismered a helyi forgalom ritmusat, a trukkos roviditeseket, merrol erdemes merre kanyarodni, mer amarra mindig 5 percet vesztesz mire atmesz. Nem ismered az ugyfeleket, nem tudod honnan van a bejarat, ha zarva minden ajto hogy jutsz be hozza megis, mikor van ebedszunet... meg egy csomo letfontossagu tudnivalot hogy haladhassal. Uj fiunak az ilyen mindig otszor akkora stressz, otodannyi tempo.

Nagyon nem mindegy hogy mit teritesz es milyen az ugyfelkorod. En gyujtofuvart vittem egy-egy adott korzetben hosszabb ideig (egy raklap ide, ket guriga oda, harom hordo amoda). Konnyu bekazas vagy csak nezni hogy bemegy erte targoncaval. Volt amelyik korzetet egy ido utan nagyon meg is kedveltem. De amiket pl. a Colas/soros kollegak muvelnek az teljesen emberfolotti, az a melo szigoruan rajta marad a feketelistamon! Nagyon kemeny fizikai munka es Go!Go!Go! egesz nap.



sompetike (28574)
" soxor van olyan,hogy nincs pénze a ö által megrendelt árura "
Azt szoktatok jegyezni hogy kinel mennyi idot szoksz elszarakodni? Igy a fonokeidnek lathato lenne hogy foleg kivel megy el az idod. Ha nem tesznek kulonbseget az egyes ugyfelek kozt, konnyen bejon a 20-80-as szabaly idevonatkozo formaja (az ugyfeleid 20%-a koti le az eroforrasaid/idod 80%-at). Merugye ha a kedves ugyfel valahogy rendesen kifizeti az idodet amit a csekkjevel vacakol meg telefonal, akkor nagyon szivesen el lehet tokolni nala az egesz napot.



husky610 (28577)
"ez az undorító a 3,5-es autóban, gátlástalanság nélkül rárakják az emberre a címeket, nem nézik, hogy hol meddig van áruátvétel."
Olyankor nem lehet egyszeruen visszavinni amire nem maradt ido? Tudom, en se szeretem visszavinni, annak olyan impotens latszata van. De mikor ugatok hogy ennyit keptelenseg megcsinalni, mindig azt mondtak hogy: csinalj annyit amennyit tudsz, a tobbit meg ne. Aszt kesz. Nem tudom Mo-n hogy megy, de itt ugy latszik a fuvarozok nagyon igyekszenek kerulni annak a latszatat hogy hajtjak a soforjeiket. Kozlekedesbiztonsagilag nem vet rajuk jo fenyt.