GYURMÓKA Creative Commons License 2009.02.12 0 0 7525

Szia !

 

Ha már befizetted a teljes összeget, és nem indul a járat, felajánlanak több lehetőséget:

 

1. Átfoglalás ugyanabba a szállodába,  későbbi időpontra , módosítási díj nélkül.

Ha a későbbi időpont drágább, lehet kérni, hogy a már befizetett  összegen utazhass.

 

2 Felajánlanak más úticélt ,módosítási díj nélkül,  de itt már az új úticélnak megfelelő 

áron (katalógus ár -törzsutas kedvezmény, vagy akciós ár -a helyek függvényében)

 

3. Visszafizetik a teljes összeget  .

 

Nálunk az 1. pont áll fenn. Ha már befizetted , de Te mondod vissza az utat,vagy módositasz a szállodán, akkor levonnak  a befizetett összegből a szerződés szerint.

 

Egyébként azt tapasztaltam, hogy ha az ő hibájukból marad el az út , nagyon jóindulatúak , és az utasnak legkedvezőbb megoldást igyekeznek megtalálni .

 

 

Üdv

 

Gy

Előzmény: evk (7524)