Szia !
Ha már befizetted a teljes összeget, és nem indul a járat, felajánlanak több lehetőséget:
1. Átfoglalás ugyanabba a szállodába, későbbi időpontra , módosítási díj nélkül.
Ha a későbbi időpont drágább, lehet kérni, hogy a már befizetett összegen utazhass.
2 Felajánlanak más úticélt ,módosítási díj nélkül, de itt már az új úticélnak megfelelő
áron (katalógus ár -törzsutas kedvezmény, vagy akciós ár -a helyek függvényében)
3. Visszafizetik a teljes összeget .
Nálunk az 1. pont áll fenn. Ha már befizetted , de Te mondod vissza az utat,vagy módositasz a szállodán, akkor levonnak a befizetett összegből a szerződés szerint.
Egyébként azt tapasztaltam, hogy ha az ő hibájukból marad el az út , nagyon jóindulatúak , és az utasnak legkedvezőbb megoldást igyekeznek megtalálni .
Üdv
Gy