garzon lakas Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9165
Sziasztok!

Először is hálás köszönet r.andrás topic- és cartársnak a sebességváltóért.

Sikerült a régit Andráséra kicseréltetni, azóta kerregésnek és egyéb váltóval, gyorsítással összefüggő furcsa zörgésnek/hangnak nyoma sincs. Sőt, most értettem csak meg, hogy miért írtátok, hogy a dízel Multi igazából milyen halk :-) .
Sajnos viszont a kettőstömegű kuplungot is cserélni kellett. Ez a nem várt anyagiakon kívül azért bosszant, mert kb 35000 km-rel korábban volt cserélve...

A bal motortérből jövő erőteljes kopogás is nagyjából megszűnni látszik, itt ha jól értettem egy "levegőbeszívócső"(?) (ami talán az intercoolerhez kell) volt elég lazán rögzítve, és az kopogott elég kellemetlenül. Ez csak alulról látszik jól. Most csak néha vannak koppanások, és egyéb zajok, de egyik sem folyamatos. Ezeknek a felderítéséről nem tettem le.

A görbe slusszkulcsról: a 32-esek terén van egy kulcsmásoló/rugós, ott azt mondták, hogy a kulcsot lemásolni nem nagy gond, a gond az immobilizerrel van, azt nem tudja ráapplikálni - ez elképzelhető. Most egy kicsit gondolkodom, hogy hogyan is tudnám megoldani.

Előzmény: garzon lakas (8862)