marxengelszleninsz Creative Commons License 2009.01.20 0 0 107
Nos, az elmúlt napi mérlegem kb. 40 percnyi próbálkozás különféle időpontokban - sikertelenül.
Minderre cirka 1.3 kHUF mobilhívás díj ment rá. Az utolsó próbálkozásom este fél nyolc és nyolc óra között volt. Gondoltam, akkorra már csak lecseng a "nagy telefonos átutalási hullám" (ha-ha), de sehol senki.
Mi a lóf@szt csinálnak ezek?! Végighívtam az összes publikus ügyfélszámot, de mindegyik ugyanarra az automatára kapcsolta a hívást - a kör bezárult. Még csak reklamálni sincs kinek. Fasza biztonságos kis bank. Itt aztán olyan biztonságban van a pénzem, hogy még én sem férek hozzá. :o
Nem hiszem el, hogy este fél nyolckor, 20 percnyi várakozás után még mindig "minden munkatársunk foglalt"... hacsak nem az van, hogy van egyetlen munkatárs, és annak folyamatos hasmenése van.

>Utalni telefonon 2009-ben? :)

Oké, lehet hogy nem a legkorszerűbb, de eddig gond nélkül működött, ráadásul szerintem biztonságosabb, mint neten keresztül - már feltéve, ha egyáltalán sikerül.. Gondolkoztam rajta, hogy átnyergelek ibankra, de ahol ilyen a telefonos ügyfélszolgálat, ott már nem sok bizodalmam van az egyéb szolgáltatások felé sem.
Mindenesetre kíváncsi vagyok, ma sikerül-e áfát utalni... (szar ügy, ha egy banknál már ilyesmin kell filózni)