Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 817

Kedves Vatera! Azaz kedves Vatera-csapat!

 

// Itt sem bírom ki, hogy ne kifogásoljam az itt akár "okés" arctalanságot, bár ha már Vatera nevében tetszetek nyilatkozni (és én sejtem is, hogy ki ő: akivel a kezdetektől jókat vitatkozunk "szemtől-szembe" írásban :D), akkor itt is ugyanaz az elvárásom lehet, mint az ügyfélszolgálati e-mail-eknél: tessék aláírni. //

 

 

A  félreértéseket tisztázó (azaz inkább csak tisztázni kívánó) hsz-ást respektálom, ám abban több elvarratlan szál is maradt:

 

 

1. Szvsz nem "petike23" esete az egyetlen, amely itt szót kapott - ellenben nyilván ez a legtisztábban pofátlan eset, ezért ab ovo nem alkalmas a jóhiszemű tévedők által átélt idegeskedés és a nekik okozott kellemetlenségek magyarázatára. Inkább azt mondatja velem, hoghy ezt az alakot a 2. kísérlete után ki kellett volna rúgni - miközben azokat akiket sokkal kisebb "vétségekért" kirúgtatok elsőre (!), őket kellett volna empatikusabban és - hiszem - sokkal figyelmesebben "üldözni".

 

 

2. ha példának okáért a kategória idegen értékesítés miatti zaklatásokat és kizárásokat nézem versus azzal a kuplerájjal, amely több figyelmeztetésem ellenére is több, erősen látogatott kategóriában elkövetődik változatlanul, akkor az sem feltétlen az ilyenkor általában elvárható gondoddágot és az egyenlő bánásmódot jelenti (ti. azoos szerződést köt minden user, ennek ellenére láthatóan vannak egyenlőbbek)

 

 

3. Vásárlói azonosítás

 

3.1 SMS küldés vezetékes  számra

Anno a bevezetéskor máris kikerültétek a vezetékes számra nem működő SMS-ek problémáját kecsesen azzal, hogy adjak meg mobil számot. Láthatóan mai napig nem működik a vezetékesre SMS kiküldése - miközben a vezetéles előfizetések 80%-a Magyar telekom Nyrt. által nyújtott, ahol mind elérhető a vSMS mindegyik mobil hálózatból! - és orrba-szájba eldobható mobil számokról és általában: kizárólag mobil számokról szól a kapcsolatfelvétel.

Ami azért vérlázító, mert eközben vezetékes számokra ma gyakorlatilag bármely szolgáltatónál ingyenesen lehet hívást indítani - ellenben vezetékes irányból a mobil hívásdíjak 45..75 forintot kostálnak.

 

3.2 A pre-paid ("eldobható") SIM-ekkel végzett "azonosítás"

Mivel a SIM-ek- azaz a kapcsolt előfizető szerződések - többsége eleve hamis (!), mert mindeni úgy cseréli  a pre-paid SIm-eket mintha cukrot osztogatna, de átírni (min 1000 forintért, érthetően) nem fogja jóformán senki, így az azonosítás nagy eséllyel szintén eleve hamis.

3.3 Az "a megadott telefonszám valódiságát ellenőrizni tudjuk" kijelentést pedig helyből vitatom, mert azzal senki nincs beljebb, hogy egy telefonszám valódisága (talán inkább létezése!) műszaki oldalról ellenőrzött. Ezzel még egy tapodtat sem került ugyanis senki sem közelebb a vevő személyazonossága ellenőrzéséhez!

 

 

4. Eladói azonosítás

 

Az e körben előadott - immár örökidőtlen:) - maszatolást "A bankszámlaszámról történő utalás azt bizonyítja, hogy az adott bankszámlát egy természetes, vagy egy jogi személy megnyitotta, amely során hitelt érdemlően bizonyítania kellett adatainak valódiságát, amely adatokat egy pénzintézet tárol" itt is vissza kel utasítsam.

 

Ad 1 Az a tény, hogy bármely pénzintézet tárol ügyfeleiről adatokat, irreleváns Vatera működése és így ügyfelei jogbiztonsáag szempontjából: eme adatokat a hitelintézetek a büdös életben nem fogják ugyanis sem Vatera, sem Vatera ügyfelei tudomására hozni (esetleg egy igen komoly és drága polgári perben legkorábban).

 

Ad 2 Az az elkenés, hogy EGY természetes vagy Egy jogi személy nyitotat a számlát nem egyezik meg azzal a - sugallt - tényszerű állítással, mely nem is valós, hogy AZ ADOTT ELADÓ lenne ez a személy. Innen kezdve az egész történet sajnálatosan már csak egy elég drága (!) parasztvakítás.

 

Az a zárójeles maszat pedig, miszerint a postacímes kiküldős reg.kódos azonosítás mindennél kevésbé megbízhatóbb, de legalábbiis nem megbízhatóbb - nos ez már mosolyogtató szerénytelenségre utal:)))

 

Azt feltételezni, hogy egy - esetleg: tértivevényes ajánlott! - küldeményt bárki képes "elfogni" úgy, hogy közben nem is lakik az adott címen, ugyanolyan itteni megjelenési kényszert szülhetne Magyar Posta Zrt.  szóvívője részéről, mint Vatera által hivatkozott ebszólások:)) Uganis ez közvetve hitelrontás:)))

 

 

5." Inaktív kapcsolatok"

 

Váltig tartiom magam ahhoz, hogy feltűnő illetlenség eleve már az, hogy Vateranem tart fent telefonos ügyfélszolgálatot - de ezt máég lehet akceptálni; Azt azonban már sokkal kevésbé, hogy tr. szám nélküli e-maiét úgy vág vissza a rendszer, hogy azt rossz nézni. Az pedig, hogy a b.mely okból inaktív 'játékos' kapcsolatfelvétele erősen nehézkesebb (!) mint normál esetben, szerény véleményem szerint erős "hatalmi gőgre" vall:(

 

No, abba meg ne is menjünk tán bele, hogy a "kapcsolatfelvétel" során épp csak lényeges csatolásokat nem lehet benyomni. Jó: azokat a tr-es nyugtára már el lehet lőni e-mail-ben, de - és most nagyon nagyképú leszek - nem hiszem, hihy ezzel bárki is élne, eszbe jutott volna, mvel ez már így is byonodalmas a jelentős többségnek.

 

A kapcsolatfelvétel szövegét formázni sem lehet, a beviteli ablak pedig túlzó jóindulattal sem nevezhető alkalmasnak arra, hogy az emberkék tiszteséges levelet írjanak benne.

 

Igaz az is, sjanos, hogy szomorú tapasztalataim szerint a levelek töbségét - hitem szerint sokszor szándékoltan - úgy értitek félre, kedves Vatera-csapat-tagok, hogy még véletlenül se legyen megoldás, eredmány az ügyből:(

 

 

6. Egyebek

 

Már amikről sajnos nem volt szó a hsz-ban:

- Szabályzat módosítások közlési módja: melyet maga Szabályzat sem szabályoz, így azonban a hírleveles értesítés nem elfogadható (pláne nem úgy, hogy abban nem is jelzitek külön, hogy a Szabályzat módosul, (sőt, ami külön dili: módosult), hanem az abból linkelt online lapon valahol a szövegtengerben búvik meg;

- az egyoldalú szerződésmódosítások terén következetesen alkalmazott vétségek, etikátlanságok: értesítési idő kevesebb mint 30 nap (vagy nincs szabályozva), indoklhatatlan módosítások etc.

- a Vatera szerződésszegései esetén alkalmazott kártérítések, kötbérek neem szabáylozottak --- igaz, úgy könyű, ha egyetlen esetben sem ismeritek el, hogy saját Szabályzatotokat megszegtétek:D No persze, a szabályzat megszegése kizárólag felhasználók számára értelmezhető:DDD

 

És, bárki is állítaná ezt, ezekre nem (európai) magyarázat az, hogy nem kötelező használni Vatera szolgáltatásait!

 

 

 

Persze messze sem állíthatom, hogy mindenben igazam van, hiszen nem látom milyen sok a beérkező hülyeség faktor, de én akkor sem szeretem, ha a minimum felé terelnek:)

 

 

Innen is BÚÉK Nektek, kedves Vatera-csapat-tagok, üzleti és szolgáltatási partnereim!

 

Maus Róbert

Előzmény: Vatera (803)