kszenon Creative Commons License 2009.01.02 0 0 261
BUÉK!
Én is karácsonyra vettem egy OW3000 Moulinexet. Az Au**an áruházban vásároltam karácsony előtt. Ajándéknak szántam, így csak egy hétre vásárlás után derült ki a turpisság: A felső "betekintő ablaka" hálósra volt törve.
Vissza áruház - ott tájékoztatnak, hogy 3 napon belül kellett volna jönni. így sajnos buktam. Szakszervizbe el, tető megvesz 3,5e Ft.
Utólag rájöttem, hogy a gyári csomagolás nem védi a gépet megfelelően, ezért a legkisebb erőhatástól bereped az üveg...
Első kenyérsütési próbálkozáskor, mikor megpróbáltam kivenni-betenni a teflon tálat, az elhajlott a füleknél, a teflon elkezdett repedni, peregni. Egyszerűen beragadt.
Tekintettel arra, hogy nem szeretnék teflonos kenyeret enni, két választásom maradt:
Vissza szakszerviz-adjanak egy új tálat x ezerért, és legyenek szívesek megmutatni az újon a ki-behelyezést. Ha ezt nem tudják produkálni, pénz vissza.
2. Kérdés nélkül ráhúzom az egészet a szakszervizes fejére.
Kérlek segítsetek a döntésben.

Üdv:
hg.