vélemény Creative Commons License 2009.01.01 0 0 910
A booking.com tényleg jó, legtöbbször én is ezt használom, de nem kizárólagosan. Nemrég rossz tapasztalatom volt velük, egy francia szállodával kapcsolatosan.
A foglalásom után 2, utazásom előtt 1 héttel emailt küldött a szálloda. Közvetlenül, a booking. com kikerülésével. Közölték, hogy a számítógépük hibája miatt nem kapták meg időben a foglalást és már tele vannak, ezért áttesznek egy másik szállóba.
A másik szálló rosszabb helyen volt, távolabb a városközponttól, a tripadvisoron elég sok negatív véleményt írtak róla. Végül foglaltam a venerén egy 3. helyen, ami minden szempontból tökéletes volt, az eredeti hotelnél töröltem a foglalást, a törlésről visszaigazolást kértem. Majd írtam egy panasz mailt a booking.com-nak. Nem szoktam panaszlevelet írni, de nagyon dühös voltam. Eddig magamnak ill másoknak kb 70 alkalommal foglaltam neten szállást, közvetlenül a szállodánál ill foglaló rendszereken keresztül, soha semmilyen probléma nem volt. A booking com másnap telefonált, magyar oprátor jelentkezett. Kiderült, hogy ők nem is tudtak a dologról, az ereedti szálloda velük nem közölte, hogy minket- a booking.com- foglalásával- kiraktak. Felajánlott nekem 5 különböző szállodát, ami már nem kellett, és azt mondta, hogy jelentik a központnak az eredeti hotel inkorrekt viselkedését. Ez persze vagy igaz, vagy nem, de végül is a az adott körülmények közt a booking.com korrekten és segítőkészen viselkedett.