Remélem, még nem késő az információ...
De előbb egy viszontkérdés: beírtál a vásárlók könyvébe? Másként hogyan tudod - utólag - bizonyítani, hogy te bizony 3 napon belül bejelentetted, hogy hibás a készülék...??? :-(
Itt a vonatkozó információ:
Először egy cikk, de mindjárt írom a vonatkozó rendeletet is.
http://tudatosvasarlo.hu/cikkek/51
Ha a vásárlást követő 3 napon belül történik a meghibásodás, és a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, a forgalmazó köteles az árut kicserélni. Érdemes tehát rögtön vásárlás után kipróbálni, ellenőrizni a terméket.
http://shop.unas.hu/main_pic/49_2003_VII_30_gkm_rendelet.pdf
Itt megtalálod a 49/2003 GKM ill. 151/2003 Kormány rendelet szövegét.
A te esetedre az utóbbi kormányrendelet 7. paragrafusa vonatkozik:
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.