DJ Troli Creative Commons License 2008.12.16 0 0 839

Sziasztok!

 

Megláttam a topicot, gondoltam megosztom Veletek a tapasztalataimat, amit egy München - Bécs távon szereztem tegnap (a sztrájk miatt tovább busszal jöttünk).

 

Szóval Münchenben megjárattak velünk gyalog vagy 600 métert, mert a 251-es kocsit kerestük, ami a baknál volt a mozdony után, de akkor még nem tudtuk, hogy sok kijelző rossz, éppen a 251-esé is, ami 351-et mutattott (de volt mindenféle 9xx-es is stb...). A kijelzők amúgy belül is rosszak voltak a mi kocsinkban, csak a dátum és az idő volt feltüntetve. A szerintem kis hasznosságú gyerekmozi szintén nem működött, nálunk mondjuk igény sem nagyon volt rá. A kocsik közötti átjáróajtó csak erős fizikai munkával volt nyitható, nem tudom, hogy egyébként ez motoros-e, nálunk a két szomszédos kocsiban biztos, hogy kézi erővel nyílt-csukódott. Az utasoknak gondot okozott még az utastéri ajtó kezelése, ami a kis világító zöld gombra nyílik, mégis, 10 utasból 9 a kilincset cibálta vagy fotocellát keresgélt... ide talán egy matrica nem ártana. Az ülések szerintem (economy) semmivel sem kényelmesebbek, mint egy átlag IC ülés, sőt, szerintem a kartámlák kifejezetten kemények, ridegek.

 

Ívben ill. kitérőkön kitérő irányban áthaladáskor valamiféle hidraulika-hang hallatszott a forgóvázak felől ill. a fékezés kezdetekor is lehetett hallani egy szokatlan, fékezéskor pl. az IC kocsikon nem hallható hangot.

 

Az utastájékoztatás jó volt, gondolom a reklám kedvéért mondták el minden megálló után, mi is ez a railjet (remélem idővel ez megszűnik, elég idegesítő már másodszorra is).

 

Összességében én nem voltam elájulva...