ÓÓÓÓÓFFFFFFFF
Láttam már 1014-et:-)
tény,hogy azért mellőzi az ÖBB őketMert irgalmatlanul fenntartásigényes, drága, és leharcolt mozdonyok, felhasználási területük pedig egy igen szűk szegmens, nevezetesen az, amire tervezték.
a mai követelményekhez(200km/ó és hosszú vonatokMert a talent jó 200-ra... Ja, a 1X42-es is. Huhh, igen rossz logika mentén haladsz...
Talán mert van elég TaurusHogyne. Azért jár még több romjaiból, kerítés mellől feltámasztott 1042, és azért adnak időnként szinkron 1014-est a répára, mert annyi a taurus... :)
Alles fährt, was Räder hat... Ezt egy LEL mondta. :)
Erre mifelénk is el tudnám képzelniAz egyetlen dolog, ami még üzemben marasztalja őket a Wirtschaftliche Einheitsbahn-nal, az a kétrendszerű mivoltuk, és személyvonati alkalmazhatóságuk. Igen jók itt a tó sarkában, meg a csehszlovák határátmenetben, vmax 140-nel, meg 4-5 lapossal, hisz erre valók, nem a Breclavi 2000 tonnásra.
ON
1014-esnek semmi keresnivalója a réldzseten, teljesen más paraméterekkel bír, mint amit az RJ megkövetel, illetve RJ-t egyértelműen a dórémíhez rendelve fejlesztették ki (lásd 230-as vémax).