Én azt nem is firtattam, hogy az osztrák annélkül indult el.
A lényeg azon van, hogy az osztrákok legtöbbje maradéktalanul betartja a szabályokat. A PZB-hez és BSG-hez a vonatadatokat a vonatterhelési kimutatásból töltik ki, nem pedig a hasukra csapva. Tehát biztosan kapott terhelőt a vonat, mert anélkül nem indul el. Ráadásul ez általában 2-3 példányos. Az egyik példánynak OTT KELLETT lennie a vezetőálláson (mert még nálam is ott van). Megint jellemző az osztrákra, hogy nem dobálja ki ezeket a fecniket az ablakon, mert éppen úgy tartja úri kedve.
Persze kivételek mindig vannak, de ...... miért pont ilyenkor és nálunk ne jönne elő a nagy felhajtásban, mikor máskor minden klappol. Nem de?
A vezetőálláson minek kell min. 2 embernek sasolni? Elég a mozdonyvezetőnek az a tudat, hogy fokozott érdeklődés kíséri a vonat minden méterét. Nem, még odabiggyesztünk valami elöljárócskát is, mert néküle meg sem mozdul az a gép, amit nap mint nap egyébként lovagol vezérkém. Köll a felügyelet, legyen még ő miatta is stresszben az ember.