bi-02 Creative Commons License 2008.12.06 0 0 51150

Nyomozzuk le a protokat:

 

208.K1  1970-re, de nem lett belőle semmi

 

210.K1  1969.II. negyedévben elkészült, BNV-n bemutatták

210.P1  1970. I. negyedévre ígérték sorüléses kivitelben

210.K2  1972-ben P1-el együtt készül Sv-n (másik forrás)

 

220.K1  kétajtós városi 1970.II. negyedév

220.P1  1970.IV. negyedév

220.P2  1972-ben P1-el együtt készül, mint 210.K2

 

230.K1  1969-es BNV

230.P1  1971.09. elkészült

230.P3  1972-ben készül 210.P1-K2, 220.P2 társaságában

 

240.K1  1970

240.P1   ?

 

242.K1  1970

242.P1  1970  Szu. tesztre

242.P2  1970  NDK tesztre

242.P3  1970  PL tesztre

 

250.P6  1972.  PRÓBA 03-02

 

252.K1 ?

252.P1 ?

252.P2 ?

252.P3  Próba 03-99

252.P4  Próba 06-69

 

254.K1  1976

254.P1  1977

 

255.K1  1970

255.P1  1971. tartampróba

255.P2  1971. ?

255.P3  1971.  Szu tesztre

255.P4  1971. kétajtós NDK tesztre

 

266.K1  ?

266.P1  1971-ben elkészült

266.P2  1971. tartampróba

266.P3  1971. Szu. tesztre

266.P4  1971. háromajtós proto

 

260.K1 (K-260) 1970. BKV próba

260.P1  1970. Szu próba

260.P2  1970. ATUKI próba

260.P3  1971.XII.20 BKV-nak átadva

 

280.K1 (K-280) 1970.IX. 08. sárga

280.P1 1971. Szu. próba

280.P2 1971. ATUKI próba

280.P3 1971.XII.20-án BKV-nak átadva

 

262.K1 1976

282.K1 1976 BNV

 

Előzmény: ckg471 (51128)