Nyomozzuk le a protokat:
208.K1 1970-re, de nem lett belőle semmi
210.K1 1969.II. negyedévben elkészült, BNV-n bemutatták
210.P1 1970. I. negyedévre ígérték sorüléses kivitelben
210.K2 1972-ben P1-el együtt készül Sv-n (másik forrás)
220.K1 kétajtós városi 1970.II. negyedév
220.P1 1970.IV. negyedév
220.P2 1972-ben P1-el együtt készül, mint 210.K2
230.K1 1969-es BNV
230.P1 1971.09. elkészült
230.P3 1972-ben készül 210.P1-K2, 220.P2 társaságában
240.K1 1970
240.P1 ?
242.K1 1970
242.P1 1970 Szu. tesztre
242.P2 1970 NDK tesztre
242.P3 1970 PL tesztre
250.P6 1972. PRÓBA 03-02
252.K1 ?
252.P1 ?
252.P2 ?
252.P3 Próba 03-99
252.P4 Próba 06-69
254.K1 1976
254.P1 1977
255.K1 1970
255.P1 1971. tartampróba
255.P2 1971. ?
255.P3 1971. Szu tesztre
255.P4 1971. kétajtós NDK tesztre
266.K1 ?
266.P1 1971-ben elkészült
266.P2 1971. tartampróba
266.P3 1971. Szu. tesztre
266.P4 1971. háromajtós proto
260.K1 (K-260) 1970. BKV próba
260.P1 1970. Szu próba
260.P2 1970. ATUKI próba
260.P3 1971.XII.20 BKV-nak átadva
280.K1 (K-280) 1970.IX. 08. sárga
280.P1 1971. Szu. próba
280.P2 1971. ATUKI próba
280.P3 1971.XII.20-án BKV-nak átadva
262.K1 1976
282.K1 1976 BNV