Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.26 0 0 9704
"csak egy tíz vonalból álló hálózat részeként lenne racionális."

Ez nagyon frappáns megfogalmazás, ki is vastagítottam.

HA Budapest Párizs lenne, AKKOR lett volna racionalitása a város tömegközlekedésének föld alá vitelére alapozni (de még ott is be van vonva a vasút).

Van persze, aki abban bízik, hogy majd lesz négyes, ötös, hatos, hetes, nyolcas, stb. metró is. Hát persze. Majd ha Dubaipest lesz, ahol a lépten-nyomon feltörő kőolaj mellesleg aranyrudakat és ökölnyi gyémántokat dobál a felszínre, akkor...

Budapestnek VAN kötöttpályás hálózata (jócskán megtépázva, lehetséges teljesítőképességét jócskán alulmúlva), nem kell nulláról sokszoros áron megint csinálni egy attól teljesen függetlent.

/a/
Előzmény: elemes2 (9703)