Ali Ttaik-al-Rep
2008.11.25
|
|
0 0
9645
|
"A metró tömegeket képes szállítani, miközben ezzel a felszíni tömegközlekedést csillapítja. Ne felejtsd el a "ráhordó" szerepet."Nem, nem felejtem el, mit tanítottak nekem erről a hetvenes években. De nálam azóta cserélődtek a naptárak és egy kicsit hozzátanultam máshonnan is. "Az átmenő forgalom alatt valószínűleg te autósokat értesz,"Pontosan, ugyanis ők áramlanak 2x2 sávban pl. a kőkanálisban _is_ és őket a legnehezebb környezetkímélő technológiára átállítani. "akik utolsó szempont ebben a történetben, mivel nem nekik készül a metró ;-)"Ez azért nagyobbfajta koporsószög az "élhető várost teremt a metró" dumának. Tehát nem az agglomerációnak, nem az autósoknak. Olvad ez rendesen. "Őket sávszűkítésekkel, dugódíjakkal kényszerítheted BKV-ra, vagy kerülő utakra."Ehhez tehát nem kell metró. "A másik árdrágító szempont tudtommal a 100%-os akadálymentesítés"A kettes metró felújítása után sem lett számonkérve senkin a megígért akadálymentesítés. "kőzet-talajviszonyok, felszíni rendezés és fúrópajzs csináltatása."S ha mindezt előre tudom, márpedig csak nem érte meglepetésként a metró tervezőit sem, akkor egyetlen esetben választhatom az olcsóbb megoldással szemben: ha az olcsóbb megvalósíthatatlan, vagy hosszú távon a fenntartása költségesebb. /a/ |
|