Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 29093

"Így nem csak rövid időszakos javulás érhető el, mint amit japo javasol. "

 

 

Hmmm ez nem igy fugg ossze...

 

Minden korszeru elektromos gazos  motorvezerlo figyeli

a vezeto gazpedal ahsznaalti stilusat  es az alapjan

modosit egy belso tablazatot....

 

Ezert ha kb. soha nem induslz el erosebb gazzal csak mindig papasan

es soha nem huzatod ki, hanem mindig koran valtasz, akkor

idovel ezt a stilust veszi alapnak es eszerint adagolja a "gyorsulast"

az adott gazpedal allashoz es lenyomasi tempohoz...

 

Amit aztan... ha eccercsak kellene a gyors gazreakcio...akkor

egyszeruen nem tudsz kicsikarni belole...mert mas az alapertelemezes.

 

Mivel azonban "tanulo" uzemmodu a rendszer igy a fejebe lehet verni

a dinamikusabb alapertelmezest is...azzal, hogy elkezdi az ember dinamikusan hasznalni a gazpedalt...eleinet persze csak szidja, hogy nem megy rendesen, de idovel kezd alakulni a dolog...es egyre ugrosabb lesz az auto ujra.

 

Aztan ha megint papasan vezetik egy darabig... akkor megint elpuhul.

 

A valtozas nyilvan nem eget vero a ket hatar kozott de jol eszreveheto!

viselkedesi kulonbseget jelent az azonos  gazpedal allasokban...

 

A gyari allapot amit resettel elovesz...egy normal kozeputas beallitas.

 

 

A fentiektol total elter az amikor elkoszolodott esetleg

valami az injektorban es azert nem megy a gepezet.

 

A ket dolog teljesen fuggetlen egymastol...

 

Előzmény: Ptom71 (29090)