"Így nem csak rövid időszakos javulás érhető el, mint amit japo javasol. "
Hmmm ez nem igy fugg ossze...
Minden korszeru elektromos gazos motorvezerlo figyeli
a vezeto gazpedal ahsznaalti stilusat es az alapjan
modosit egy belso tablazatot....
Ezert ha kb. soha nem induslz el erosebb gazzal csak mindig papasan
es soha nem huzatod ki, hanem mindig koran valtasz, akkor
idovel ezt a stilust veszi alapnak es eszerint adagolja a "gyorsulast"
az adott gazpedal allashoz es lenyomasi tempohoz...
Amit aztan... ha eccercsak kellene a gyors gazreakcio...akkor
egyszeruen nem tudsz kicsikarni belole...mert mas az alapertelemezes.
Mivel azonban "tanulo" uzemmodu a rendszer igy a fejebe lehet verni
a dinamikusabb alapertelmezest is...azzal, hogy elkezdi az ember dinamikusan hasznalni a gazpedalt...eleinet persze csak szidja, hogy nem megy rendesen, de idovel kezd alakulni a dolog...es egyre ugrosabb lesz az auto ujra.
Aztan ha megint papasan vezetik egy darabig... akkor megint elpuhul.
A valtozas nyilvan nem eget vero a ket hatar kozott de jol eszreveheto!
viselkedesi kulonbseget jelent az azonos gazpedal allasokban...
A gyari allapot amit resettel elovesz...egy normal kozeputas beallitas.
A fentiektol total elter az amikor elkoszolodott esetleg
valami az injektorban es azert nem megy a gepezet.
A ket dolog teljesen fuggetlen egymastol...