![Szeged közúti közlekedése a jövőben](https://img.index.hu/imgfrm/0/8/4/6/THM_0005020846.jpg)
Némi magyarázat a szöveg alapján:
A második sor csak az M43 megépülését feltételezi.
A harmadik sorban feltételezett fejlesztések:
déli híd
nyugati elkerülő út északi szakasza, valamint déli szakasza a kikötőig (és ha jól értem, onnan fel az új déli hídig)
régi híd lezárása
kiskörúton belül csak célforgalom (a Nagy J. u. - Híd u. tengely nem keresztezhető)
tudatos forgalomkorlátozó városi közlekedéspolitika hatására 25%-os belvárosi célforgalom csökkenés
A negyedik sor értelemszerű.
Az ötödik sor azt feltételezi, hogy az alsó rakpart nem hosszabbodik meg a déli hídfőhöz és ott nem épül kapcsolat a kettő között.
Hatodik sor értelemszerű.
--------------------------------------
Milkabika:
a Belvárost sem fojthatjuk meg
Dehogynem. Ismered a forró víz és a béka kétféle esetét? Ha beleesik a béka a forró vízbe, kiugrik belőle, de ha a hideg vízben ül és lassan elkezdik alatta melegíteni, szépen benne marad, amíg meg nem fő.
Kérdés: számolnak ezek a modellek azzal, hogy
Erről nem esik szó a kezemben lévő anyagban, de majd megkérdezem a szerzőjét.
Normann Trancer:
a Dorozsmai-Kossuth-Nagykörút-on 80%-ban az átmenő forgalom használja
Akkor vajon miért fog a mostani 14 ezres forgalom csak 11 ezerre csökkenni a (Kossuth L. sgt. szempontjából) legjobb esetben is?