ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2008.10.28 0 0 62674

Szeged közúti közlekedése a jövőben

 

Némi magyarázat a szöveg alapján:

 

A második sor csak az M43 megépülését feltételezi.

 

A harmadik sorban feltételezett fejlesztések:

 

déli híd
nyugati elkerülő út északi szakasza, valamint déli szakasza a kikötőig (és ha jól értem, onnan fel az új déli hídig)
régi híd lezárása
kiskörúton belül csak célforgalom (a Nagy J. u. - Híd u. tengely nem keresztezhető)
tudatos forgalomkorlátozó városi közlekedéspolitika hatására 25%-os belvárosi célforgalom csökkenés

 

A negyedik sor értelemszerű.

 

Az ötödik sor azt feltételezi, hogy az alsó rakpart nem hosszabbodik meg a déli hídfőhöz és ott nem épül kapcsolat a kettő között.

 

Hatodik sor értelemszerű.


--------------------------------------

Milkabika:
a Belvárost sem fojthatjuk meg


Dehogynem. Ismered a forró víz és a béka kétféle esetét? Ha beleesik a béka a forró vízbe, kiugrik belőle, de ha a hideg vízben ül és lassan elkezdik alatta melegíteni, szépen benne marad, amíg meg nem fő.

 

Kérdés: számolnak ezek a modellek azzal, hogy

 

Erről nem esik szó a kezemben lévő anyagban, de majd megkérdezem a szerzőjét.


Normann Trancer:
a Dorozsmai-Kossuth-Nagykörút-on 80%-ban az átmenő forgalom használja


Akkor vajon miért fog a mostani 14 ezres forgalom csak 11 ezerre csökkenni a (Kossuth L. sgt. szempontjából) legjobb esetben is?