dutrancs Creative Commons License 2008.09.24 0 0 3788
Mivel a motor dugattyúi be vannak állva-rozsdásodva ezálltal a főtengely is úgy áll mintha be lenne hegesztve,ezért a könyebben leköthető hajtókar csapágyfedelét hiába veszi le az emberfia mert a forgattyúcsapról nem tudja levenni ugyanis a másik hajtókarhoz lehet,hogy éppen nem fér hozzá(meg ha hozzáférne is ) a tengelyt nem tudja elmozdítani a berozsdásodott hengerek miatt.Miután már valamennyit mozdul netán jobbra-balra a főtengely akkor már letudja emelni a csapról.De a hengerfejfelől csak mindkettőt lefelé tudja nyomatni éppen ezért felváltva kell nyomatgatni,hamár megmozdult valamerre.Nem beszélve arról úgye,hogy a sok áztatás után még nem árt ha a felfelé igyekvő dugattyú hengerét megcsiszolja a dolgozó mókuska,hogy annak már szabad útja legyen legalább.No de nem akarok én okoskodni,hisz ezt tudjátok ti is... Bocsi,hogy beleszóltam csak nagyon ráértem és írogattam unalmamba.Dutráslacinak is igazat adok hogy úgyis talán csak a hajtókar lesz megmenthető.Csak nektek árulom el halkan csendbe,hogy szedtem én már szét berohadt Csepelt úgyis hogy lekötöttem a hajtókarokat,fejreállítottam a motort és a dug.csapnál megütve hüvelyestől kiütöttem a dugót aztán összetörtem a hüvelyt(mert tudtam,hogy van másik új garnitúra)-aztán már ment minden a maga útján.Persze ezt egy ritkaságszámba menő veterán motornál nem lehet megcsinálni,ahol minden eredeti darab óriási kincs.
Előzmény: csepel fan (3782)