M.Zoli Creative Commons License 2008.09.16 0 0 33569

Udv.

 

Lehet, hogy vazlatot tudnal kesziteni, de tervdokumentaciot nem. Ahhoz nincs meg a kepzesed. Masik dolog, akinek meg is van, annak is eltartana jo hosszu ideig megcsinalni. Harmadik dolog. At lehet venni bevalt otleteket, de szukseges lenne kiserletezni, sokat, kell hozza egy muhely, ahol ossze lehet utni a prototipusokat, aztan tesztelni. Gondolok itt legalabb 2 gepre, amin teszteled a menettulajdonsagokat, fegyverzet tekinteteben a kulonbozo variaciok ezt meg megdobjak. A nagy helyzet az, hogy az ilyen V alaku felepitmenyek nagyon megemelik a sulypontot, ezert a stabilitas romlik. Nagyon. Vannak meg egyebb szempontok is. Sulyelosztas a tengelyek kozott, ez pl. a kormanyozhatosag miatt is fontos. Azonkivul sokat kellenne tesztelni a pancelozast. Mivel a belternek akadalymentesnek kell lennie, ezert nagyon at kellenne gondolni az oldalso pancellemezek mereviteset, illetve, azt, hogy a fulke felulrol pancelozott legyen-e vagy sem. Felulrol azert legalabb drothalo egeszseges lenne, satortetoses, a kg.-k miatt. Viszont ha nem pancelozodd felulrol, akkor a merevites problemasabb. En a pancelfulket mindenfelekeppen duplahelyunak terveznem. Kozte a teret fel lehet hasznalni felszereles, javitokeszlet, viz tarolasara. Ez + pancelzatot jelent. Itt viszont tesztelni kellenne a vizes verziot. Ugyanis a viznek van egy olyan tulajdonsaga, hogy bizonyos korulmenyek kozott magas hofokon iszonyatos nagyott tud robbanni. Ez azert erdekes, mert ha pl. a 2 pancellemez kozti keszonban pl. viz van, es azt telibe kapja egy kumulativ sugar, az lehet, hogy nagyon csunya dolgot tud csinalni. Oldalra nyithato ajtok. Megbontod vele a pancelozas kompaktsagat, illetve gondolni kell a nyito zaro mechanizmusra is. ugyanis kezzel nemigen manipulalhato mar ekkora tomeg. ( tapasztalat ). Az egesz tuningnak roppant egyszerunek kell lenni. Gyakorlatilag heggeszto, langvago, kalapacs, pajszer segitsegevel javithatonak kell lennie. Minnel kevesebb csavarkotes. ( mostani ukrajnai tapasztalat ). Nagy tureshatarokkal kell dolgozni a tervezesnel. Varhato, hogy a majdani kezelok, javitok, vagy akar az epitok keves megertessel viseltetnek a turesek iranyaban. ( tapasztalat ). Kodgyertyak - kell. MON - Claymore? hasznos lehet, de ha pl. Kabulban eldurrantod az utcan, akkor lehet pakolni, es hozni haza a PRT-t. Csorlo kell. A csorlot altalaban nem menet kozben hasznalod, igy tokmindegy, hogy leterheli a motort, vagy sem. Nem art egy robot kar sem, gyanus cumok mozgatasahoz, de az csak specializalt jarmuvekhez, mivel egy hidraulikus kar draga, bonyolult, stb. dolog. Ja, most jut eszembe. Kumulativ granatok ellen. Szendvics belsejebe. Aceliparban hasznalunk nehany hoallo anyagot, utanna kellenne neznem ennek a temakornek. Nagyjabol ennyi igy elsore.

 

Ja. Alvazak? V3S. Keress ra, meg a katonai verziokra. Lehet, hogy fel sem kell talalni a spanyol viaszt.

 

Udv.

 

U.I. Olcson hozza lehet jutni manapsag.

Előzmény: Zicherman Istvan (33498)