Szia!
Szerintem (és: jogtalanul) nem fogják elismerni a problémád, tapasztalataim szerint nem (!) kívánnak az egyenleg szerint számlázni.
Úgy vélem, hogy írj nekik, hogy visszautístod a számlát - ha 3 napon belül nem reagálnak, esetleg elhajtanak, bátran írj a fogyasztóvédelnek (NFH www.nfh.hu)
Nálam is érik már egy Fogyasztóvédelmi Hatóságnál történő eláztatás a múlt nyári egyoldalú és nem közölt (!) szerződésmódosításukk miatt is, mivel az 2 000 forintról 1 000 forintra levitt számlázási határ ellenére (is) 937 forint egyenleg (1 037 - 100 forint!) mellett 1 037 frontról küldtek - így nem szerződésszerűen - számlát.
Most épp letiltottak - fél év után, miután februárban levezettem a fentieket -, de mindenkinek ajánlom figyelmébe, hogy a július 15-re szerintük (!) beharangozott fizetős minimálár kapcsán tett (jé: már mindenkihez eljuttatott!) e-mail tanúsága szerint ott ELSIMERTÉK, hogy nem megfelelően tájékoztatnak (így, folyamatos időben!), ezt pedig visszamenlegesen lehet alkalmazni ellenük. Ti. ugyanúgy nem volt sem jogilag, sem a gyakorlatban, megfelelően - sőt: sehogy sem - közölt (közölve) az egyoldalú szerződésmódosításuk most júliusban sem!
Épp az ilyen pofátlan számlaküldözgetések nagyságrendje miatt kérdeztem az előző hsz-omban is eziránt.
Robi