pintérjani Creative Commons License 2008.07.21 0 0 5744
Ebben teljesen igazad van,ezt én is így gondolom.Azért is nehéz döntés,mert az újak előtt volt egy példa,aminek elhagyhatták a rossz tulajdonságait és csak a jókat tartották meg az ő gépeiken.Viszont a piac kemény,a pénz világa könyörtölen és egy cég csak akkor tud fennmaradni és fejlődni,ha a termékei meggyőzik a használóit.Nos,a Stihl termékek már 80 éve meggyőzik a vásárlókat.Oké , a japánok messze voltak,de a németek közül miért csak a Stihl tört be a piacra és vált egyeduralkodóvá?A Solo is és a Dolmar is pont olyan messze volt,mint a Stihl és az eladási statisztikák szerint valószínűleg elmaradnak a Stihl-től.Tudom,beidegződés,agresszív terjeszkedés,hatalmas reklám költség.De mégis a Stihl fogy jobban.
Köszönöm mindenkinek,aki véleményt nyilvánít és segít ebben a döntésben.Baromi nehéz.Csak úgy cikáznak a gondolatok az agyamban,ütköznek az érvek az ellenérvekkel.
Előzmény: Gypsy56 (5741)