Vacskamati12 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 227

Pár napja vettem egy 9 éves Twingót, és akkor elolvastam mindent, amit ide írtatok.

Az infrás kulcsaimmal voltak gondok, ezért elmentem a RB csepeli szervizébe, és egyelőre én jó véleménnyel vagyok róluk. A munkafelvevő srác is nagyon barátságos és segítőkész volt, a szerelő meg aztán végképp. Megengedték, hogy ott legyek az autó mellett, végig benne ültem, készséggel válaszolgattak a mindenféle kis kérdéseimre, és elbeszélgettek velem az autómról.

Számla szerint az egyik kulcsomat kellett csak kiokosítani, de azért belefért még egy műszerfalizzó-csere is, meg egy kis törődés a másik kulcsommal, hogy ne kelljen olyan nagyot nyomni rajta.

Kétségtelen az is, hogy csak kevés olyan tapló ember van, aki egy kedves lánnyal ne volna barátságos. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.  Ezért nem tudom, mi történt volna, ha egy szúrósszemű, morc pasi lettem volna egy karambolos, problémás nagyjavítással, de ez sosem fog kiderülni.... :)

Nyilván egy szerviz mellé nem lehet 100%-ban letenni a voksunkat addig, amíg valami balul nem üt ki. Mert a minőségi javítás mellett szerintem legalább annyira lényeges, hogy hogyan kezelik a problémákat. Számomra fontos, hogy ilyen esetben lássam az őszinte törekvést egy jó megoldásra.