ambasa Creative Commons License 2008.05.23 0 0 29193
Csak Néhány gondolat.

Tacskó tulajdonképpen tudod ki falconfun, hogy neki magyarázod el mitől repül a repülő? Tanultál aerodinamikát, hajtómű elméletet, repülőgép szerkezettant, és voltál-e keleti, akár nyugati típusról szóló típustanfolyamon?

mindenesetre elárulom:
- A hajtóművek kompresszor és turbinalápatjain bizonyos meghatározott mértékű sérülés megengedett. A korszerű usa hajtóművek modulrendszerüek és könnyebben javíthatóak.
-Az Albatros régi sárkánya olyan rossz és elavult aerodinamikailag, hogy a szárnyra külön örvénykeltőt kellett szerelni ami kritikus állászög környékén rázni kezdi a szárnyat és a gépet. A vezérlésébe semmi féle kormányerő növelő hidraulikára nem volt szükség. Ne várj már el egy kiképző repülőgéptől egy vadászgép tulajdonságait. (a stabilizátor/magassági kormányról már szóltak mások is)
-Az Alca vásárlása (amivel amúgy nem értek egyet) az alapszintű légijártasság fenntarására alkalmas, költséghatékonyan. Nem csak légiharc gyakorlásra van szükség, hanem sok egyébb más dolog (le és felszállás, navigáció stb.) amit az Alcával kívánnak ellátni. Minden nem helyetessíthető szimulátorral. Erről szól a 350 óra vásárlása is. Az új hajózók kiképzésére ott van Kanada.

Egyébként pont ott van aprobléma, hogy míg a közforgalmi pilótáktólbizonyos időközönként bizonyos repülőidő igazolását megköveteli a hatóság (légijártasság fentartásának igazolása) addig ezt a katonai pilótáktólnem.

TG



Előzmény: Törölt nick (29185)