Na várjál!
Eddig azt hittem, nehezen áll le.
Most akkor az indulás nehéz?
Mert ha az indulás nehéz, akkor a kompresszor körül is körbe kell nézni.
Én azt mondanám, hogy rövidre kéne zárni a kapcsolót, hogy tuti mindig mennie kelljen a motornak.Ezzel abszolute ki van lőve a kapcsloó estleges hibája.
Aztán be a konnektorba, és hallgatni a kapcsolást.
Ha olyankor ki-be kapcsolgatva megy a kompresszor, akkor lehetséges egy indítóbimetál hiba, és ha az is jó, csak akkor kompresszor.
A kompresszor ui. ún. segédfázisos.Azaz induláskor egy segédtekercsre is feszültséget kell adni, hogy elinduljon.Ha elindult, utána ezt a tekercset lekapcsolja egy bimetál.Az egész bimetálos cucc ott van a kompresszor csatlakozócsonkján, egy kis műanyag dobozban. Na ez a bimetál is be tud sz@rni.
Ha viszont rövidrezárt hőkapcsolóval jól indul, akkor az a rossz.