rferi Creative Commons License 2008.05.13 0 0 28929

Na várjál!

Eddig azt hittem, nehezen áll le.

Most akkor az indulás nehéz?

Mert ha az indulás nehéz, akkor  a kompresszor körül is körbe kell nézni.

Én azt mondanám, hogy rövidre kéne zárni a kapcsolót, hogy tuti mindig mennie kelljen a motornak.Ezzel abszolute ki van lőve a kapcsloó estleges hibája.

Aztán be a konnektorba, és hallgatni a kapcsolást.

Ha olyankor ki-be kapcsolgatva megy a kompresszor, akkor lehetséges egy indítóbimetál hiba, és ha az is jó, csak akkor kompresszor.

A kompresszor ui. ún. segédfázisos.Azaz induláskor egy segédtekercsre is feszültséget kell adni, hogy elinduljon.Ha elindult, utána ezt a tekercset lekapcsolja egy bimetál.Az egész bimetálos cucc ott van a kompresszor csatlakozócsonkján, egy kis műanyag dobozban. Na ez a bimetál is be tud sz@rni.

 

Ha viszont rövidrezárt hőkapcsolóval jól indul, akkor az a rossz.

Előzmény: XRive (28928)