hifitibi Creative Commons License 2008.05.12 0 0 28917
Csak akkor ezt is le kéne írni.
A termomaxnak a vásárlói támogatása -különösen a kazán "gépkönyve"- a szarral egyenlő. Már nem először jutottam erre a következtetésre.
Azt a "dokumentációt" most akkor szervizesnek írták, vagy felhasználónak. A felhasználónak nem biztos, hogy szüksége lenne a tragacs alkatrészei működésének leírására, de arról talán érdemes lenne tájékoztatni, hogy naponta többször bekapcsol az a .....kazán, ha akarod, ha nem.

Arról is illene tájékoztatni a leendő vásárlót (több hónappal ezelőtti problémám böffen vissza) hogy ha időjárás követő módot használsz, akkor felejtsd el, hogy módosítani tudod az előremenő hőmérsékletet, csak szervíz kóddal (illetve ha nincs meg, kihívod a szervizest). Ez a tény önmagában nem probléma (nem a túrót) , de ha erről még nem is tájékoztatják az embert, az már undorító.

Bocsi, ezt nem Neked szántam, csak már nagyon tele van a tököm a termomax-szal. Még szerencse, hogy az általuk összeszerelt tragacs működik.
Előzmény: TIHEMER (28911)