bazsy314 Creative Commons License 2008.04.26 0 0 1145
Most volt egy órája <a href="http://port.hu/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=6812795&i_where=1&i_where_tv=1" target="_blank">egy műsor pont erről a hibáról a National-en:</a>

Azt nem nagyon részletezte, hogy mit változtattak az oldalkormány szervóján, de a hiba okát először az NTSB úgy határozta meg, hogyha a szervót erős hősokk éri, vagyis a szerkezet lehűl kb -40°C-ra (ami a levegő átlaghőmérséklete az FL340-es repülési szinten), míg benne az áramló olaj forró, beragadhat a szervó. Később egy Boeing mérnök ezt úgy pontosította, hogy nem beragad, hanem pont ellenkező irányba tér ki a kormány, mint normál esetben. Így a B737-es pilóták vmi olyasmivel lettek okosabbak, hogy az oldalkormány üzemzavara esetén pont fordítva kell nyomni a pedálokat. Ki gondolta volna...