bmwmdiesel Creative Commons License 2008.04.05 0 0 159

Sziasztok!

 

Hála nektek sikerült végre kinulláznom a legutóbbi szervízt (E60 530d 2004), már nagyon idegesített a vinnyogása :) Első betéteket és tárcsákat cseréltem, meg fékolajat, de már 2 hete csak nyavajog, hogy cseréljem ki őket. A fékolajra 2 évet adott, a betéteket 40ezer kmről számolja vissza.

 

Egyébiránt kérdéssel fordulnék hozzátok. Amikor az autó eléri az üzemmeleg állapotot (fordulatszámmérő melletti skála mikor pont eléri a 4600-at) akkor az autó mint egy kattanásra megváltozik. az alapjárat - 2000es fordulattartományon érezhetően meggyengül és ilyen érdekes "csőhangja" van meg hallatszik néha ilyen erősebb 4hengeres dízelkerregés. Emellett egyenetlen a teljesítményleadása ezen a fordulatszámtartományon. Ha 2000felé meg a mutató, minden rendben van, megy mint az őrült. Szerintetek mi lehet?

Balfasz magisznál 3x voltam, cseréltek kipufogó hőmérsékletszenzort (jelezte a gép, hogy hibás) de ez nem segített, utána meg újraprogramozták a motorvezérlő elektronikát, de ugyanott tartunk. Ráadásul ki sem próbálták, azt mondták, minden tökéletes... hát nem.

 

Amúgy rendkívül vigyázok az autóra (nagy autóbuzi lévén), turbó hűtés-fűtés szigorúan betartva (még városi normál használat után is járatom...) most lesz 15 ezer az olajban, megkap mindent (olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő, pollenszűrő, kartellgáz szűrő), és ezt minden következő 15 ezernél meg fogja kapni. Az autót 84ezerrel vettem, most 94 van benne, nagyon megbízható forrásból, full törésmentes, végig szervizelt, sehol egy karc... és ezen kívül csak nagyon apró gondok vannak vele, tökéletesen megy, fogyasztása pedig a mostani időben, CSAK városban 8.2-8.5 liter (mondjuk kéziváltós, lehet spórolni :) ).

 

Előre is köszönöm a segítséget!