bohrer Creative Commons License 2008.03.08 0 0 431
Hello !
Bánhatod hogy nem vetted az MTD-50ért:)))))

Szupi kis kapa: a tolókar úgy kotyog-lötyög mint pap seg...ben a ló..asz.
Indul korrekten többedik rántásra, hidegen, melegen egyaránt kell dúsítás ( légtorokban elzárni a súbert).
A rántása olyan mint apósom kikopott 20 éves briggs fűnyírójának, semmi ellenállás,de a frissen felújított 4 Le Briggs kapát alig tudtam berántani ott érezni a kompressziót, de ez az MTD mintha nem is lenne kompresszió.
A kapatagok forognak ha megbillentve behúzom a kupplungot, és úgy pörgetem a kapát teknős gázálláson. A gyertyát a tulaj szerint gyakran bekormolja. A tanksapka gumitömítése már szétment, ki kellett halászni a tankból.
Nyúl álláson sem emeli a fordulatot a tenőstől feljebb. A tulaj 65 éves volt köjál ellenőr, csoda hogy beindítja. Mentem a kapa mellett ahogy vezette az öreg, és a regulátor kart húzva emeltem a fordulatot.
Ez a fos vadiúj, 4. napja kínozza vele a kiskertjét, nem halad, nincs az előírva hogy mindenkinek gépésztechnikus legyen a szomszédja, és ismerje a ford. szabályzó működését (ua. mint a briggs-é) ventillátor fúj egy lapátot rugóterhelés ellenében ez zárja a légtorkot. Mondjuk itt is kotyog -lötyög minden mint ahogy fentebb írtam.
A kupplung lemezházáról nem nyilatkoznék, elsőre annyi hogy nyílások vannak benne ahová bejuthat a szemét és a kapatagok által felvert föld.

HAJRÁ MTD!!!!! És gratula a pekingi csíkszemű motorjaikhoz!!!

ugyanez van 60-ért Briggs motorral, az legalább addig jó míg szét nem kopik.
Előzmény: kavefuggo (429)