Részben igazad van és részben egyetértek.
De sokan azt gondolják, hogy az árrés csupán arra való, hogy a cég megszedje magát. Elcsodálkoznál, ha tudnád (ha elmondhatnám), hogy néha mekkora árrésből kell fedeznünk a rezsiköltséget, a béreket, a bérek járulékait (merthogy nálunk olyan is van), a klotyópapírt, meg a tollbetétet, meg a szabadalmi díjakat, meg a haddnesoroljam, miket.
Szóval nem kell rögtön arra gondolni, hogy a lehúzásra megy ki a dolog.
Tény, hogy a beépítést meg lehet tanulni, még a javítást is, de ide kapcsolódik az, hogy miért is nem adjuk ki a beszerelési utasításainkat, a kapcsolási rajzainkat (biztos feltűnt, hogy azt sosem adok).
Nemcsak arról van szó, hogy az információ hatalom.
Azzal, hogy dokumentációt csak képzett szakszerviznek adunk ki, mi felelősséget vállalunk, hogy igen, ő szakszerűen, biztonságosan és a garanciális feltételeknek megfelelő módon képes beépíteni és szervizelni az adott készüléket.
A fenti megjegyzésekkel kiegészítve teljesen elfogadom, amit írtál.