kormos1 Creative Commons License 2008.02.22 0 0 16330
Szép napot mindenkinek!

Sokat olvasgattam ezt a topikot, sok hasznos információt kaptam innen, ezért leírnám az idei szobafoglalással kapcsolatos tapasztalataimat.
Feleségemmel, a lányomékkal és a másfél éves unokámmal szeretnénk Bulgáriában nyaralni.
Mivel a rendelkezésre álló pénzből szeretnénk minél hosszabb időt ott tölteni, fizetővendégszoba és magánszállás érdelkel bennünket. Buszos út a gyerek miatt nem jöhet szóba, a repülőút ugyancsak.

Nos, létezik egy Limba nevű társaság, amelyik a honlapján több nyelven (köztük magyarul) hirdet szallásokat, leírással, fényképekkel.

Még decemberben kinéztünk magunknak egy kellemesnek tűnő lehetőséget Carevóban, és annak rendje-módja szerint megrendeltük.
Január közepén már kissé nyűgös voltam, rájuk kérdeztem. Válszoltak, és kérték a sűrű elnézést, de "nem tudtak kapcsolatba lépni a tuljdonossal".Legyek türelemmel.
Voltam.
Január végén aztán közölték, hogy minden rendben van, fizessek, és küldik a foglalást.
És lőn. Én fizettem, ők küldték.Megjegyzem eddig magyarul kommunikáltunk.

Ám mit tesz a sors? És a Limba?

Bő két hét elteltével ismét kaptam tőlük egy mailt, immáron ékes angol nyelven, amelyben közölték, ogy félreértés történt azzal a bérbeadóval ők nem, de ezt, meg ezt tudják ajánlani, válasszunk.
Ez kissé időigényes dolog lett, mert újra böngészni, megbeszélni, kiválasztani..stb,
szóval újabb két hét elteltével válaszoltunk nekik(angolul, a lánygyermekemnek megy)
Kifejtettem, hogy eddig magyarul kommunikáltunk, nekem ez megfelel, ha neki bajuk van vele, esetleg váltsunk németre. (Úgy bszélek). Értetlenkedtem, hogy ugyan mi közöm van nekem az ő belső dolgaikhoz, én rendeltem és fizettem, ők visszaigazoltak, és küldték a foglalást
De spongyát rá, akkor ezt választjuk a honlapon lévő kínálatból, intézkedjenek
(2x2 fürdőszobás szoba)
Azt is bátorkodtam megkérdezni, ugyan milyen kompenzácót kivánnak nyújtani az eddigi kellemetlenségekért?
Ezúttal gyorsan jött a válasz, ezúttal ismét magyrul:Sajnos, ezek a fránya kétágyasak csak közös fürdőszobával, csak a három ágyasokhoz tartozik fürdőszoba, de ők jól felajánlanak egy háromágyast 18, egy kétágyast 14
euróért naponta.
Osztottunk-szoroztunk, úgy tűnt jó.
Közöltem, rendben van, a honlapon ugyan nem ez van, de ha valóban csak mi használhatjuk azt a fránya fürdőszobát. ám legyen, intézzék.
Erre már csak egy mondatot kaptam:"ezeket a szobákat tudjuk ajánlani:" meg egy táblázat, mely szerint minden szoba közös fürdőszobás, az pedig természetesen nem azonos az előző levélben foglaltakkal.

Erre már csak annyit tudtam válaszolni, hogy amennyiben azonnal visszautalják a befizetett előleget a törvényes kamatokkal, esetleg meggondolom, hogy feljelentsem őket a fogyasztóvédelemnél.

Erre is érkezett egy válsz, ez beidézem, mert jó:)
"Evi, prosim co pise?"
Gondolom, olyasmi lehet szlovákul. "Évi, mi ez az írás?"

Itt trtunk a mai nap.

Természetesen szóba nem állok többé velük, és remélhetőleg az előleg visszaszerzése sem jár majd túl nagy cirkusszal.

Azért leírom mégegyszer a nevüket: LIMBA. Hogy el ne felejtsétek.

És most egy kérés: nem tud valaki elfogadható áron panziót, vagy fizetővendégszobát Burgasz környékén vagy attól délre?
Készer két felnőtt, egy két év alatti kislány. lkét szoba. Lehetőleg olyan fürdőszobával, amit csak mi négyen( a kicsi még inkább a pelenkát részesíti előnyben) használhatnánk?

Aki hallja, adja át!

PS. Valahogy nincs kedvem visszaolvasni. Ha van benne elütés, elnézés kéretik!