Most légy okos! :)
Kaptál választ az itt feltett kérdésedre és most kapsz egy merőben ellentétest!
Annak semmi értelme, hogy nincs miből! Ilyen kitétel nincs a Paypal vevővédelemmel foglalkozó szabályai között. Ha tudsz angolul, lapozz bele a Paypal Resolution Center oldalaiba és ott mindenre hiteles választ kapsz!
Bizonyára valami félreértés vagy másféle eset magyarázata során került a köztudatba ez a vélekedés, hogy az eladó gyorsan leveszi a számlájáról a kapott pénzt és az esetleges kártérítési igényére a vevő ilyenkor már nem kaphat semmit, hisz nincs miből fizetni.
Nem az eladó fizet kártérítést, ha a Paypal megítéli azt! A Paypal rendszere vállal bizonyos számban egy évben (3 alkalommal) és meghatározott esetekben kártérítési kötelezettséget. Ez az un. vevővédelem. Ha jogos az igényed és megítélik, akkor a Paypal kártérít.
Az már az ő dolga, hogy hogyan jár el az eladóval szemben.