Ami nincs. A 46-on majd szépen megy mindenki busszal végig a megszüntetett megállókból.
Na bumm. Sok utast nem vesztünk. Vedd úgy, mintha a váci és az esztergomi oldalban az utasszámnövekedés idén nem 2, hanem 1,9 % lenne :)
(Az adatokat én találtam ki.)
Lehet, hogy nem onnan Pécsről kéne megmondani a frankót.
Lehet, hogy Te olyan vagy, mint némelyik MÁV-os, akinek egyetlen érve van: "nekem X éves szakmai tapasztalatom van/ ott lakom a vonal mellett, úgyhogy csak nekem lehet igazam, ez legyen elég...".
Attól, hogy 10 percet húzol rajta még nem érsz el semmit, nem lesz sehol sem sokkal jobb a csatlakozásod.
Honnan tudod Te, hogy nálam (vagy az ITF-brigádnál) az a 10 perc mit ér?
Onnan nézve az időt, mivel az utasok többsége a keletiből jön
Egyéni szociális probléma :)
Ha a buszt a Népligettől mérjük, akkor a vonatot Kelenföldtől, mert a belvároshoz kb. ugyanannyira van közel e két hely.
Tehát, aki busszal megy mondjuk a Keleti környékéről, annak ugyanúgy el kell jutnia a Népligetig, mint ahogy a vonatnak is a Keletitől Kelenföldig.
Sárbogárd minimum 5-6 perc átszállás
Inkább 4 :)
Tehát Kelenföld-Bogárd (IC-vel) és Bogárd-Szekszárd is 1-1 óra.
Érdemi különbség nincs, a busz 3.25-3.30-al szemben+ átszállás.
Szerinterm ilyenkor már a vasút vonzóbb, már csak a kényelem és a kétórás ütem miatt is.
A kismegálókhoz. Na majd megnézem, honnan pótolod azt a naponkénti 40 bejáróst aki Szekszárd-Palánkig megy a középiskolába, meg akik Tengelicről és Vajtáról járnak be.
Nem akarom elkiabálni magam, de szerintem napi 1-2 ütemes vonatot még meg lehetne alternatívozni ezzel a néhány többletmegállással, na meg gondolom, úgyis szükség lenne a bejárás miatt üf vonatokra, amik ezt kiszolgálnák.