D55 Creative Commons License 2008.01.15 0 0 15514

Ami nincs. A 46-on majd szépen megy mindenki busszal végig a megszüntetett megállókból.

Na bumm. Sok utast nem vesztünk. Vedd úgy, mintha a váci és az esztergomi oldalban az utasszámnövekedés idén nem 2, hanem 1,9 % lenne :)

(Az adatokat én találtam ki.)

 

Lehet, hogy nem onnan Pécsről kéne megmondani a frankót.

Lehet, hogy Te olyan vagy, mint némelyik MÁV-os, akinek egyetlen érve van: "nekem X éves szakmai tapasztalatom van/ ott lakom a vonal mellett, úgyhogy csak nekem lehet igazam, ez legyen elég...".

 

Attól, hogy 10 percet húzol rajta még nem érsz el semmit, nem lesz sehol sem sokkal jobb a csatlakozásod.

Honnan tudod Te, hogy nálam (vagy az ITF-brigádnál) az a 10 perc mit ér?

 

Onnan nézve az időt, mivel az utasok többsége a keletiből jön

Egyéni szociális probléma :)

Ha a buszt a Népligettől mérjük, akkor a vonatot Kelenföldtől, mert a belvároshoz kb. ugyanannyira van közel e két hely.

Tehát, aki busszal megy mondjuk a Keleti környékéről, annak ugyanúgy el kell jutnia a Népligetig, mint ahogy a vonatnak is a Keletitől Kelenföldig.

 

Sárbogárd minimum 5-6 perc átszállás

Inkább 4 :)

Tehát Kelenföld-Bogárd (IC-vel) és Bogárd-Szekszárd is 1-1 óra.

 

Érdemi különbség nincs, a busz 3.25-3.30-al szemben+ átszállás.

Szerinterm ilyenkor már a vasút vonzóbb, már csak a kényelem és a kétórás ütem miatt is.

 

A kismegálókhoz. Na majd megnézem, honnan pótolod azt a naponkénti 40 bejáróst aki Szekszárd-Palánkig megy a középiskolába, meg akik Tengelicről és Vajtáról járnak be.

Nem akarom elkiabálni magam, de szerintem napi 1-2 ütemes vonatot még meg lehetne alternatívozni ezzel a néhány többletmegállással, na meg gondolom, úgyis szükség lenne a bejárás miatt üf vonatokra, amik ezt kiszolgálnák.

Előzmény: Törölt nick (15509)