monor-21
2008.01.12
|
|
0 0
15412
|
Tehát Szolnok az első.
Nézzük tovább: Miskolc, Győr, Szombathely, Debrecen a tippem a következő 4-nek! És ca. ebben a sorrenben! De vajon tényleg így van-e? Túl sokat talán nem tévedek.
Más kérdés, hogy kétféle mérce lehetséges!
1. összzutasszám vasúton
2. részesedési arány
Ha ez a tipp az arányra vonatkozik, akkor kérném az összutasra vonatkozó vasúti számokat is!
Rosszul emlékeztem.
Nem Szolnok az első, Szolnok a második.
Tessék =
A vizsgált, nyolc vidéki nagyváros elővárosi közlekedésében a vasút szerepvállalásának mértéke :
1./ Szombathely…………..= 16 %..............= 14.600 utas/nap
2./ Szolnok……………….= 14,5%..............= 8100 utas/nap
3./ Debrecen………………= 8,9% .............= 7000 utas/nap
4./ Miskolc……………......= 8,5%..............=7900 utas/nap
5./ Székesfehérvár ……..….= 7,1%.............= 3370 utas/nap
6./ Győr……………..…….= 5,5%............= 3460 utas/nap
7./ Pécs………………..….= 4,4%.............= 4800 utas/nap
8./ Szeged…………….…..= 2,01%...........= 2300 utas/nap.
A számok nagyjából pontosak, 2005 évben mértek.
a nagyjából azt jelenti, hogy plusz-mínusz 100-200 fő eltérés lehet.
Az adatokat a városok Az akkor esedékes állami városfejlesztési forrásokhoz való hozzájutás miatt zámoltatták ki.
Szeretném megemlíteni, hogy véleményem szerint több hiba is van a számokban.
Ez csak magánvéleményem.
Amíg szegeden vagy Győrben külön számoltatták a vasúton érkező elővárosi és teljes forgalmat, addíg Szombathelynél a vasútállomás teljes munkanapi, két irányú forgalmát adták meg.
A városok vezetői az ilyen eltéréseket általában nem kifogásolják, ha állami pénz megszerzéséről van szó.
- |
Előzmény: v_peti (15404)
|
|