D55 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 15189

Tegnap vonalbejárás volt :)

 

Pécsről a celli 8802-vel startoltam. Kihasználtág: kb. 70 %. Kváron -7-el álltunk meg! A siófoki Bz mellékkel ment, de abból a 7-8 utasból 5-6 Mernyére ment, ahol csak fsz volt, a keresztet visszatolással oldottuk meg, hogy csak az egyik váltót kellej állítani, illetve az fsz-nek ne kelljen gyalogolnia (gondolom). Mernyétől Tabig 1-2 utas volt talán, de Tabon felszállt kb. 20. Sióvölgy mh. szerintem nem kell (érdekes, hogy már Siófok állomás mellett van). Siófokon gyors forgalmi iroda látogatás. Az 5209 kihasználtságára nem panaszkodhatom, de a 8514-en végig 25-35 ember utazott a 3 halbin. Mindenhol csak egy-két utas szállt fel, vagy le, vagy egy sem. A 8514-et Siófokon egy az áltamam megszokottnál rövidebb szilis teher megelőzte, kb. 3 perccel utána, térközre indultunk meg. Fonyódon viszont nem tudom miért, de kiszedték előlünk. Nagyobb utascserék: Siófok, Fonyód (kb. 15 fő) Bmáriafürdő (kb. 15 fő), Bszgyörgy. A somogyszobi Bz is elég gyér volt, csak néhány utas volt. Somogyszob: utánunk begürdült a nagyatádi szóló Bz (tele), majd az IP Gyékényesről, szintén szólóban. A kaller úr azt mondta, hogy "senki nem lóg meg az iskolából, mindenkinek beszállás!", úgyhogy az eredeti személyvonatos tervem helyett az IP-vel mentünk, állóutasként. Kb. 60 fő lehetett a motorkocsin. Kváron a foglalt 1-re jártunk be, ahol összezárt három másik IP-kocsival és így mentek UD-ra (volt kötzük 80-as és 90-es is, utasszempontból viszont tényleg nagyon jó járgányok, szerintem célirányosan kéne őket járatni valahol személyvonatként). A 8801 rendes volt, kihasználtság: kb. 70 %, de Kváron nagyon sokan szálltak le, szerintem volt az odáig 90 % is. Godisán és Mecsekalja-Cserkúton nem volt utascsere, szerintem nem kell itt megállni, ezeknek a kihagyásával 4-5 perccel korábban be lehetne érni Pécsre, nem?