klsderm Creative Commons License 2007.12.09 0 0 1792
Kedves Cicus21!

Nem tudom, hogy miben egyezett meg a kozmetológusával (ezek szerint a kezelést bőrgyógyász szakorvos végezte).

Ha csak átmeneti szőrmentességet, fénygyantázást (lásd még http://szőrdoki.hu/fajdalommentes.htm ) vállalt, akkor minden teljesült. Volt pár hónapja, amikor nem volt szőrzete, úgy, mint a gyantázásnál. Csak itt fénnyel végezték. Van, akinek nincs annyi pénze, hogy egyszerre nagyobb összeget fizessem, inkább többször keveset.

Ha tartós szőrtelenítést ígért, akkor bizonyára megegyeztek valamilyen százalékban, vagy hónapban, évben. Elmondása szerint ez nem teljesült. Ha így van, akkor ezt át kell beszélnie az orvosával ki mit adott. Ön megjelent a kezeléseken, betartotta kezelési utasításokat, és időben fizetett. A szőr idő előtt visszanőtt, így nem teljesültek az ígértek.
Íme a válaszom: vagy kérje vissza a pénzt vagy kezeljék ingyen, amíg el nem érik a kialkudott eredményt.

Tényleg, mindenkinek azt tanácsolom, hogy a szőrtelenítő kezelések előtt forgassa az idő kerekét előre. Mi van, ha a csodálatos, csúcstechnológiájú géppel „véletlenül” nem teljesül a szőrtelenítésre ígért eredmény? Majd. Akkor mi lesz? Pénz vissza, kezelés tovább, vagy semmi. Miért nem egyeznek meg szőrtelenítés előtt, mint egy taxiban (fizetek-mondom a célt) vagy egy házépítésnél vagy bármilyen más szolgáltatás előtt?

Senki sem, és így én sem szeretem más orvos megkezdett munkáját folytatni

Kádárdr
Előzmény: cicus21 (1790)