"A gyari antenna jobb helyen van, mint a szelvedo mogotti Sirf III. De lehet a Sirf II-hoz kulso antennat csatolni (kb 10e ft), es akkor mar abszolut nincs verseny..."
Kedves Stevie, nem olvastál figyelmesen. A navi gyári antennáját nem tettem a tetőre mert sajnáltam széttúrni, ezért a műszerfalpárna alá került egy beltéri. Így a PDA-hoz használt vevő jobb helyzetben van mert ott csak a szélvédő áll az útjában.
"Nem kell sopánkodni a Mo. CD hiányán mert az egész csak, (lássuk be) egy felnőtt játék. Mint pl. egy baromi dizájnos alufelni.
Pont ez a bokkeno. A Magyarorszag CD. Itt veri kenterbe a Limousine a gyari rendszert."
Ez most némileg azért értelmetlen mert nem verheti kenterbe, pont azért mert a gyári ugye itthon nem ér sokmindent, a Limousine pedig ugyanennyit gyári navi nélkül.
Nincs szó versenyről, hanem ki tudják egészíteni egymást.
"Ha valaki ottjon es a munkahely kozott jar, akkor valoban uri huncutsag a navi. De ha idonkent tenyleg tok ismeretlen helyeken kell egy-egy cimet megtalalnod..."
Nyilván a gyári készülékre gondoltam, nem pedig a navigáció funkcióra.
Ha átlagban nézem akkor naponta két új helyet kell megtalálnom Budapesten, pont ezért vásároltam az iGO-t, PDA pedig azért lett mert egy csomó funkcióját használom a navigáción kívül. Nagyon sokat segít.
Még 1X:
Abban az esetben ha az országot nem hagynám el soha, így a navigációs tudását nem tudnám használni, nekem mint szimpla fejegység akkor is megért annyit amennyibe került. Mert sokkal jobban szól, oda illik, működik a maxi és a multi. Nekem sokkal többet ér mint egy csiricsári, motoros, kibújós ketyere.
Oszt ennyi.